کد خبر : 1750693 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 21:17 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

مالدینی: اصلا از پروژه سوپرلیگ خبر نداشتم!

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان نیز از هواداران این تیم و دنیای فوتبال عذرخواهی کرد.

مالدینی: اصلا از پروژه سوپرلیگ خبر نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان نیز امروز به صف تیم هایی پیوست که به سرعت از شرکت در سوپرلیگ اروپا انصراف داده اند. پائولو مالدینی، مدیر ورزشی محبوب این باشگاه در مصاحبه ای عجیب مدعی شد هرگز از تصمیم باشگاه میلان از شرکت در سوپرلیگ خبر نداشته، اما به هر حال خود را ملزم به عذرخواهی می داند.

 

پائولو مالدینی گفت: "باید اعلام کنم که من در بحث سوپرلیگ مشارکت نداشتم. من یکشنبه شب و پس از بیانیه مشترک سایر باشگاه ها از این موضوع مطلع شدم. بدیهی است که در رابطه با این مسئله در سطح بالاتری در مقایسه با پست من تصمیم گرفته شد و من احساس کردم کمی گیج شده ام.

 

1593541

 

اما این موضوع باعث نمی شود من نه فقط از طرفداران میلان ، بلکه به طور کلی از طرفداران فوتبال عذرخواهی نکنم، زیرا آنها فکر می کردند به اصول ورزشی همیشه مورد احترام میلان بوده خیانت شده است.

 

این چیزی است که احساس می کنم لازم است بگویم. به طور طبیعی مدیر یک باشگاه بزرگ در سال 2021 می داند که درآمدزایی و ثبات مهم است. بنابراین باید از خود بپرسیم که آیا می توانیم از این وضعیت درس گرفته و متوجه شویم کجا باید به پیش برویم؟ بی تردید ما نمی توانیم ارزش های مورد قبول در ورزش و شایسته سالاری که باعث ساخت رویاها می شوند را نادیده بگیریم."

دیدگاه‌ها