کد خبر : 1750758 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 02:09 | 61.2K بازدید | 8 دیدگاه

لموشی: در یک بازی دیوانه وار پیروز شدیم

سرمربی تیم الدحیل بازی امشب این تیم مقابل استقلال را دیوانه وار توصیف کرد

لموشی: در یک بازی دیوانه وار پیروز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل بعد از یک برد و یک تساوی در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مقابل استقلالی قرار گرفت که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. دیدار جذاب دو تیم که 7 گل به همراه داشت با برتری 4 بر 3 الدحیل به پایان رسید تا نماینده قطر با 7 امتیاز، دور رفت را با صدرنشینی به پایان برساند. صحبت های صبری لموشی، سرمربی تیم الدحیل در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

بازیکنانمان استرس داشتند

 

خوشحالیم که در یک بازی سخت و دیوانه وار با پیروزی زمین بازی را ترک کردیم. از این نتیجه بسیار خوشحال هستیم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که دفاع منظمی داشت و این بازی اصلا برایمان آسان نبود. با وجود این که بازی را بردیم اما استرس و فشار روی بازیکنان ما به دلیل فشردگی مسابقات و نبود زمان کافی برای استراحت مشهود بود.

 

از لحاظ روانی تیم برتر زمین بودیم

 

تیم الدحیل از نظر روانی تیم برتر زمین بود و با وجود اینکه از حریف عقب افتادیم اما بازیکنان مان توانستند با یک بازی و تلاش زیاد در طول بازی، شکست را به پیروزی تبدیل کنند. تیم ما در طول بازی عقب نشینی نکرد. بازیکنانم با وجود سختی هایی چون روزه داری، فشردگی مسابقات و استراحت ناکافی اشتباهاتی که در بازی صورت گرفت را به سرعت برطرف کرده و پیروز شدند.

 

اولونگا از زمانی که آمده خوب کار کرده


ما اولونگا را به عنوان یک مهاجم خوب در اختیار داشتیم. او از پنج ماه گذشته که به جمع ما ملحق شده عملکرد بسیار خوبی داشته است. معز هم بازیکن خوبی است و خیلی به تیم کمک می کند. البته می خواستیم ادمیلسون را هم کنار آنها داشته باشیم.

 

به بازیکنانم اعتماد کامل دارم

 

هنوز سه بازی دیگر باقی مانده است. ما باید راهی برای رفع خستگی و پایین آوردن استرس بازیکنانمان پیدا کنیم. من به تیمم اعتماد کامل دارم و می دانم که بازیکنانم توانایی غلبه بر موانع برای رسیدن به هدف را دارند.

 

دیدگاه‌ها