کد خبر : 1750771 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 08:17 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

گلزنان لیگ یک؛ مهاجمان بادران در صدر

در پایان هفته بیست و یکم لیگ یک حمید کاظمی مهاجم بادران که با 8 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت در این عنوان شریک پیدا کرد که همبازی اش است.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان غلامی که در بازی قبلی و در دیدار با آرمان گهر از روی نقطه پنالتی برای بادران گل زده بود در جریان بازی با شهرداری آستارا زننده گل دوم تیمش بود و با این گل شمار گل های خود را به عدد 8 رساند. در این بازی حمید کاظمی بعد از چند هفته دوری از ترکیب بادران به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد و لحظاتی بعد از ورود به میدان به امیر زلیکانی پاس داد تا گل سوم بادران را در این بازی به ثمر برساند. 

 

 

1593677

 

 

فرشاد جانفزا مهاجم استقلال خوزستان در بازی با استقلال ملاثانی دبل کرد تا 7 گله شود. عارف رستمی هم زننده دو گل از تیمش در بازی با پارس جنوبی بود و او هم 7 گله شد؛ این دو مهاجم در کنار دیگر 7 گله ها شانس کسب عنوان آقای گلی را در هفته های باقی مانده دارند. دو بازیکن مس کرمان هم در جمع 7 گله ها به چشم می خورند. بابا محمدی و سید پیمان میری که جز خوب های مس کرمان در فصل جاری بشمار می روند. 

 

در پایان هفته بیست و یکم لیگ یک صدر جدول گلزنان لیگ یک در حالی در اختیار مهاجمان بادران است که این تیم با به ثمر رساندن 26 گل در 21 بازی تهاجمی ترین تیم این مسابقات به حساب می آید. جدول گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و یکم از این قرار است: 

 

8گل:
بادران تهران: حمید کاظمی - ایمان غلامی


7گل:
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا 
خیبر خرم آباد: عارف رستمی
مس کرمان: بابامحمدی
پارس جنوبی: علی فاتح
مس کرمان: سیدپیمان میری


6گل:
استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی

دیدگاه‌ها