کد خبر : 1750787 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 10:23 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی برابر اسپتزیا؛

کونته: شایسته سالاری همیشه باید در درجه اول باشد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، از نمایش شاگردانش در بازی دیشب برابر اسپتزیا راضی بود و پس از مسابقه درباره سوپرلیگ نیز به صحبت پرداخت.

کونته: شایسته سالاری همیشه باید در درجه اول  باشد

به گزارش "ورزش سه"،پس از 11 پیروزی پیاپی نراتزوری به دومین تساوی پیاپی 1-1 خود برابر اسپتزیا دست یافت و باز هم روی اشتباه جبران ناپذیر سمیر هندانوویچ، دروازه بان این تیم. آنها به هر حال توانستند که اختلاف امتیاز در صدر جدول را به 10 امتیاز برسانند.

 

1593714

 

کونته گفت: "فشار اجتناب ناپذیر است و فراموش نکنیم که بسیاری از این بازیکنان برای نخستین بار است که برای چیزی ارزشمند می جنگند. آنها خیلی خوب این کار را می کنند و من فکر می کنم که به راحتی می توانستیم شایسته برد در این بازی باشیم.

من از عملکرد راضی بودم، گرچه می توانستیم در یک سوم پایانی کیفیت بیشتری داشته باشیم، به همین دلیل است که داریم از تساوی صحبت می کنیم و نه برد.

چیزهای درست بسیاری دیدم و تا پایان برای زدن گل پیروزی تلاش کردیم. بیش از هر چیز از نمایش تیم راضی هستم. بازی های کمی باقی مانده است و می توانیم خط پایان را ببینیم و فشار به ناچار بالا رفته است و تاثیر خودش را می گذارد.

 

1593715

 

ما امشب انرژی زیادی مصرف کردیم و یک بازی فیزیکی و درگیرانه دیگر نیز برابر ورونا در پیش داریم. فقط یک روز وقت داشتم تا روی آمادگی برای این بازی کار کنیم چرا که پس از بازی برابر ناپولی روز دوشنبه به خانه رسیدیم. همه تیم دیروز برای بازی آماده شدند.

سه روز گذشته تحت تاثیر جنجال و آشوب 12 باشگاه بود از جمله اینتر بود که اعلام کردند به سوپرلیگ می پیوندند و تنها 48 ساعت بعد جا زدند و انصراف دادند.

چاره ای نبود و ما هم این اخبار را شنیدیم. به عنوان یک آدم فوتبالی و ورزشی فکر می کنم که هرگز نباید سنت ها را از یاد ببریم. این تاریخ ما است و باید به آن احترام گذاشته شود.

ما هرگز نباید اشتیاق به ورزش را فراموش کنیم و مطمئناً ورزش نیز باید شایسته سالاری باشد. ما برای برنده شدن و به دست آوردن تلاش می کنیم. شایسته سالاری همیشه باید در درجه اول و مهمترین موضوع باشد.

 

1593711

 

با توجه به اینها، همه اتفاقاتی که افتاد نشان می دهد که یوفا نیز باید به این جریان واکنش نشان دهد. آنها رقابت ها و تورنمنت ها را سازماندهی می کنند، همه حقوق و مزایا را بر می دارند و بخش بسیار کوچکی از آن را به تیم هایی که در واقع تشکیل دهندگان اصلی تورنمنت ها هستند و در آنها شرکت می کنند، اختصاص می دهند.

بازیکنان با این برنامه های فشرده بازی ها مثل لیموهایی که در دست بفشاری، تحت فشار قرار می گیرند و در مقابل دریافتی بسیار اندکی بابتش دارند. به همین دلیل سازمان ها باید پاداش همگن تر و مناسب تری را در نظر بگیرند، چرا که باشگاه ها روی مربیان و بازیکنان سرمایه گذاری می کنند، بنابراین آنها مستحق بخشی از درآمدی که خود به تولید آن کمک می کنند، هستند.

 

1593712

 

اگر 10  قسمت درآمد داشته باشید و هفت قسمت از آن را برای خود نگه دارید و فقط سه مورد را به بقیه بدهید، این در واقع عادلانه نیست. فکر می کنم که در این شکاف باید تجدیدنظر شود. "

 

دیدگاه‌ها