کد خبر : 1750803 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 12:57 | 34.2K بازدید | 5 دیدگاه

بلان: پرسپولیس گزینه اصلی صعود در گروه است

سرمربی الریان قطر می‌گوید برای صعود به مرحله بعدی هنوز سه بازی باقی مانده و برد در این دیدارها می‌تواند بسیار به آن‌ها کمک کند.

بلان: پرسپولیس گزینه اصلی صعود در گروه است

به گزارش ورزش سه، لوران بلان ، مربی الریان بر اهمیت تقابل تیمش برابر الوحدات امارات در دور چهارم لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد و در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: من تیم خود را بدون هیچ تدارکات ویژه برای این تقابل آماده می‌کنم اما بازی در هر سه روز یک وضعیت بسیار پیچیده است زیرا شما نمی توانید بین هر مسابقه کار زیادی انجام دهید. در مورد آخرین بازی برابر الوحده باید بگویم ما نزدیک به پیروزی بودیم اما اشتباهات دقایق پایانی باعث شد تا برد از دست برود و باید این اشتباهات را جبران کنیم.

 

لوران در پاسخ به صحبت های مربی الوحده مبنی بر اینکه او در مقابل الریان خوش شانس است ، اظهار داشت: البته در طول مسابقه خوش شانس بود اما الوحده تا آخرین دقایق مسابقه برای پیروزی بازی کرد و تسلیم نشد.

 

سرمربی تیم ما در مورد اشتباهات دفاعی پاسخ داد و گفت: ما در خط دفاعی مشکلی نداریم، این اشتباه برای کل تیم است و نه تنها دروازه بان و چهار مدافع عقب و گلزنی هم برای همه ، ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم.

 

در مورد شانس راهیابی الریان به مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت که شرایط فعلی برای تیم دشوار است ، اما او اکنون چیزی را در نظر نمی گیرد و تنها به فکر برد برابر الوحده است.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس برجسته ترین کاندیدای صعود گروه است اما مقام دوم در دسترس الریان ، الوحده و جاوا است و ما دوباره مقابل سه تیم بازی خواهیم کرد و باید برنده شویم تا شانس خود را برای صعود حفظ کنیم.

 

او دوباره با صحبت درباره اشتباهات گذشته گفت: شما می توانید اشتباهات را برطرف کنید اما وقتی آن را تشخیص ندهید ، حل این اشتباهات دشوار خواهد بود در بازی آخر ما دو گل به ثمر رساندیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم و برخی اشتباهات باعث شد بازنده باشیم.

دیدگاه‌ها