کد خبر : 1750810 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 13:26 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

یادبود نادر دست نشان در استادیوم هفت تیر بابل (عکس)

ساعاتی پیش از دیدار رایکای بابل و قشقایی شیراز در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل مراسم یادبودی برای نادر دست نشان مربی فقید تیم میزبان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پیشین بازیکنان رایکا بلافاصله بعد از پیروزی در برابر پارس جنوبی بسمت بیمارستان رازی قائمشهر رفتند تا با هدیه این برد به او، روحیه اش را برای بازگشت به زندگی بهتر کنند اما متاسفانه تلاش پزشکان برای بهبود وضعیت نادر دست نشان نتیجه نداد و اینبار او در جنگ با ویروس کرونا کم آورد و دار فانی را وداع گفت و بازی با قشقایی شیراز اولین بازی رایکا بدون حضور نادر دست نشان بود. 

 

 

1593767

 

 

در مراسم یاد بود نادر دست نشان فقید در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل شاهد صحنه های تاثر بر انگیزی بودیم. به خصوص اشک های شاگردان نادر دست نشان. برخی از آنها هنوز باور ندارند مربی ای که تا دیروز آنها را به برد ترغیب می کرد و روحیه می داد برای جنگیدن با حریف و پیروزی در زمین فوتبال امروز در میان آنها نیست چون خود در برابر ویروس کرونا شکست خورده است. 

 

بازی رایکای بابل و قشقایی شیراز آخرین دیدار از هفته ی بیست و یکم لیگ یک بود که در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

 

 

1593768

 

1593766

 

1593765

 

عکس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها