کد خبر : 1750816 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 13:44 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی فر و صالحی امیری قول حمایت دادند

آتش بس بین دبیر، وزیر و رییس کمیته المپیک

علیرضا دبیر چند روز بعد از مطرح کردن انتقادات تند نسبت به کمبود بودجه کشتی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

 آتش بس بین دبیر، وزیر و رییس کمیته المپیک

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر بعد از کسب 5 سهمیه دیگر از سوی کشتی گیران ایرانی در قزاقستان که چند روز بعد با قهرمانی آزادکاران و فرنگی کاران در مسابقات آسیایی نیز همراه شد، به انتقاد تندی از کمبود بودجه کشتی در برابر هزینه های هنگفت سفرهای خارجی پرداخت.


این صحبت های علیرضا دبیر با واکنش صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک نیز همراه بود که گفته بود: دبیر با مسائل بودجه آشنایی ندارد!


به نظر می رسد در روزهای اخیر مذاکراتی بین دبیر و صالحی امیری صورت گرفته و آن ها در نهایت امروز به همراه وزیر ورزش نشست مشترکی را برگزار کردند. 


علیرضا دبیر با حضور در محل وزارت ورزش با مسعود سلطانی فر و رضا صالحی امیری دیدار و گفت وگو کرد.در این دیدار علیرضا دبیر گزارشی از چگونگی برگزاری مسابقات کسب سهمیه وقهرمانی آسیا در دو رشته فرنگی و آزاد قزاقستان ارائه و برنامه و زمان بندی اردوهای سه ماه آینده تا بازی های المپیک را تشریح کرد.


آنطور که سایت وزارت ورزش مدعی شده در این جلسه پس از بررسی نتایج کسب شده در رقابتهای قزاقستان و شرایط ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی، تمهیدات لازم برای حضور مقتدرانه کشتی گیران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۱توکیو با استفاده از همه امکانات وظرفیتها مورد بررسی قرار گرفت.


در ادامه نیز علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، حمایتهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را در کسب موفقیتهای کشتی موثر توصیف کرد و‌خواستار استمرار این پشتیبانی ها برای هرچه بهتر برگزار شدن اردوها برای اماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی شد.


در هر صورت به نظر می رسد با برگزاری این نشست روابط بین فدراسیون کشتی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بار دیگر در آستانه المپیک حسنه شده است.

دیدگاه‌ها