کد خبر : 1750818 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 14:00 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

در تمرین شیاطین سرخ؛

هواداران یونایتد خواهان رفتن خانواده گلیزر (عکس)

هواداران منچستریونایتد با در دست داشتن بنرهای اعتراضی علیه خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، امروز در تمرین این تیم حاضر شدند.

هواداران یونایتد خواهان رفتن خانواده گلیزر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد که از پیوستن این تیم به سوپرلیگ به شدت عصبانی بودند، امروز با در دست داشتن بنرهایی حاوی شعارهای اعتراضی خطاب به خانواده گلیزر در تمرین این تیم حاضر شده و خواهان رفتن گلیزرها از اولدترافورد شدند.

 

1593788

 

یونایتد یکی از 12 باشگاه موسس سوپر لیگ بود، هر چند که آنها در کمتر از 24 ساعت از اعلام حضور سوپرلیگ و در پی اعتراض شدید هواداران و اهالی فوتبال، به همراه پنج باشگاه دیگر انگلیسی عضو سوپرلیگ، از این پروژه کنار کشیدند.

اما کناره گیری از سوپرلیگ پایان کار نبود و هواداران پرشور و متعصب شیاطین سرخ اکنون مصممند تا تغییراتی در بالاترین سطوح این باشگاه صورت بدهند. آنها می خواهند تا گلیزرها از این باشگاه بروند و هوادارانی که امروز به زمین تمرین منچستریونایتد رفتند علیه مالکان باشگاه شعار می دادند و ورودی های زمین تمرین را بسته بودند.

 

1593786

 

1593785

 

1593784

 

این گروه البته در ادامه پس از اینکه سولسشر و بازیکنان یونایتد با آنها به صحبت پرداختند، راضی شدند تا زمین تمرین را ترک کنند.

این خانواده میلیاردر آمریکا که در سال 2005 منچستریونایتد را خریدند، پس از شکست پروژه سوپرلیگ، با استعفای اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد، یکی از مهره های اصلی خود در اداره تیم را از دست دادند.

وودوارد که مشاور گلیزرها برای خرید منچستریونایتد بود، از سال 2005 در این باشگاه حضور داشت و از سال 2012 به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه، مسئول گرفتن مهمترین تصمیمات در مورد انتخاب مربیان و خرید بازیکنان بود.

دیدگاه‌ها