کد خبر : 1750822 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 14:12 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار با یونس؛ پروژه دوست داشتنی گل گهر (عکس)

مهاجم تیم گل گهر فصل گذشته در چنین مقاطعی، با درخشش چشمگیر خود تبدیل به یک ناجی برای تیمش شده بود.

به گزارش ورزش سه، با درخشش گادوین منشا در هفته های آغازین لیگ بیستم، این بازیکن به نفر اول خط حمله تیمش تبدیل شد اما رفته رفته با نوسانی شدن روند گلزنی منشا، نیاز به گلزنی دیگر مهاجمان بیشتر احساس شد؛ به این ترتیب نقش یونس شاکری در گل گهر به مانند فصل گذشته بار دیگر پر رنگ تر شد.

 

اوج کار یونس، هت تریک مقابل ماشین سازی در اولین بازی گل گهر در سال 1400 بود. به این ترتیب تعداد گل های شاکری در این فصل به عدد 6 رسید تا او با انگیزه ای بیشتر به ادامه فصل بیاندیشد. ادامه فصلی که اگر به مانند فصل گذشته باشد، می تواند شاکری را بیش از پیش به بازیکنی موثر در خط حمله گل گهر تبدیل کند.

 

 

1593796

 

 

گل گهر در حالی فردا در چارچوب هفته بیست و یکم به مصاف صنعت نفت خواهد رفت که در هفته بیستم فصل گذشته با درخشش یونس شاکری این تیم را شکست داده و سیرجانی ها را صاحب اولین برد فصل کرد. اتفاقی که تکرار آن می تواند یک شب شیرین را برای شاگردان قلعه نویی رقم بزند.

 

گفتنی است که گل گهر در نیم‌ فصل اول لیگ سال گذشته فقط ۶ گل زده بود، با جذب شاکری در نیم فصل دوم، شرایط متفاوتی را تجربه کرد. شاکری ابتدا در بازی با سایپا با ضربه سر گل تساوی را زد. سپس این کار را مقابل پارس‌جنوبی تکرار کرد. در بازی مقابل نفت آبادان شاکری سومین گلش برای گل‌گهر را هم با سر زد. در این دیدار که نفت دقیقه ۸۸ گل تساوی را زده بود، شاکری در ادامه درخشش‌اش در تیم جدید، یک گل دیگر هم زد تا اولین برد نیم‌فصل دوم گل‌گهر ثبت شود.

دیدگاه‌ها