کد خبر : 1750832 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 15:18 | 27.6K بازدید | 7 دیدگاه

زیدان می ماند

پرز: با مودریچ توافق کردیم، با سرخیو راموس نه

رئیس رئال مادرید در مصاحبه با کادنا سر به صحبت در مورد تمدید قرارداد سرخیو راموس، لوکا مودریچ و آینده زیدان پرداخت.

پرز: با مودریچ توافق کردیم، با سرخیو راموس نه

به گزارش "ورزش سه"، دیگر چیزی تا پایان فصل نمانده ولی هنوز تکلیف تمدید قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید نامشخص است. کاپیتان رئال مادرید آخرین بار ژانویه گذشته با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مذاکره کرد و سپس همه چیز به بن بست خورد. دو طرف نتوانسته اند با شرایط یکدیگر کنار بیایند و به نظر، راموس از رئال جدا خواهد شد.

 

 

1543755

 

 

شب گذشته فلورنتینو پرز در مصاحبه با کادنا سر و در مورد تمدید قرارداد راموس گفت:« او را مثل پسرم دوست دارم و تا به اینجا هر چه در توانش بوده برای رئال گذاشته است ولی نمی توانیم به او پول بیشتری بدهیم چرا که شرایط اقتصادی باشگاه خوب نیست. سرخیو نیز به خوبی این را می داند. ابتدا باید فصل تمام شود و سپس آثار مخرب پاندمی کرونا روی اوضاع اقتصادی را مرور کنیم، بعد در مورد تمدید قراردادها به یک تصمیم نهایی خواهیم رسید.»

 

پرز ادامه داد:« وضعیت اقتصادی اصلا خوب نیست و بدون سوپرلیگ نمی توان به خریدهای بزرگ فکر کرد. شاید مجبور به فروش چند بازیکن شویم که در حالت عادی دلیلی برای فروش شان نباشد. در مورد محتوای صحبت هایم با راموس چیزی نمی گویم ولی اجازه دهید ابتدا فصل تمام شود و سپس در مورد تمدید راموس بیشتر خواهیم گفت.»

 

 

1575602

 

 

تمدید با مودریچ:« مدت هاست با لوکا به توافق رسیده ایم. او حاضر به کسر دستمزدش شد ولی راموس خیر. با سرخیو بارها حرف زده ایم ولی اینجا نمی خواهم کسی را به عنوان مقصر جلوه دهم.»

 

آینده زیدان:« صبر زیدان زیاد است. او یک افسانه است و با ما قرارداد دارد. در نهایت او هم روزی خواهد رفت ولی جدایی اش باید مثل یک اسطوره باشد. به فصل بعد بدون زیدان فکر نمی کنم. در نهایت او خودش تصمیم می گیرد بماند یا برود ولی اینطور نخواهد بود که صبح بیدار شود و ببیند اخراج شده است.»

 

 

1575601

 

دیدگاه‌ها