کد خبر : 1750840 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 16:02 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تلگراف:

مورینیو و حبس 4 ساعته تاتنهامی ها پس از اخراج

برکناری غیرمنتظره ژوزه مورینیو از تاتنهام برای بسیاری عجیب بود. آقای خاص پس از برکناری، جلسه ای طولانی ولی خودمانی با بازیکنان تیمش داشت.

مورینیو و حبس 4 ساعته تاتنهامی ها پس از اخراج

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو چند روز پیش و پس از 17 ماه مربیگری در تاتنهام، از این باشگاه اخراج شد. تساوی 2-2 برابر اورتون در واقع پایانی بود بر دوران حضور او در باشگاه شمال لندنی. این سومین اخراج او از یک باشگاه انگلیسی در 5 سال گذشته بود. ژوزه از چلسی و منچستریونایتد نیز اخراج شده بود.

تیم تحت هدایت او 5 امتیاز با رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه فاصله داشت و او توانسته بود تاتنهام را به فینال جام اتحادیه نیز برساند ولی فرصت پیدا نکرد تا اولین جام با این باشگاه را کسب کند و جای خود را به رایان میسون جوان داد.

اخراج مورینیو همان روزی اتفاق افتاد که دنیای فوتبال تخت شوک رسمیت یافتن سوپرلیگ اروپا بود و به نوعی برکناری آقای خاص تحت الشعاع قرار گرفت.

 

 

1593341

 

 

طبق ادعای تلگراف، جلسه مورینیو با دنیل لوی مالک تاتنهام دو ساعت به طور انجامید. او لباس ورزشی بر تن داشت و آماده بود تیمش را تمرین بدهد که به اتاق دنیل لوی فراخوانده شد و حکم اخراجش را دریافت کرد.

مورینیو که کمی شوکه و عصبانی بود، وسایلش را از کمد اختصاصی خود جمع کرد و سپس به مدت 4 ساعت در مورد حقایق برکناری اش و قضایایی که در موردشان پیش از این صحبت نکرده بود، برای بازیکنانش حرف زد.

البته حرف های پرشور و حرارت مورینیو منحصر به دلایل اخراجش نمی شد و او به ستایش ویژه از تعدادی از بازیکنان تیمش نیز پرداخت. کسانی که با آنها ارتباط فوق العاده ای داشت و کمک می کردند فضای تمرینات تیم مثبت باشد.

 

 

1593829

 

 

در واقع پایان کار مورینیو همان شبی بود که تاتنهام در زمین دیناموزاگرب در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا بازنده شد. تاتنهامی ها بازی رفت را 2-0 برده بودند ولی در خانه حریف به شکلی غیر قابل باور سه گل خوردند و با رقابت ها وداع گفتند.

تاتنهام در اولین بازی بدون مورینیو شب گذشته توانست ساوتهمپتون را 1-2 مغلوب کند و گرت بیل که رابطه خوبی با مورینیو نداشت نیز زننده یکی از این دو گل بود.

 

 

1593828

 

 

مصاحبه پس از بازی او نشان می داد که از برکناری آقای خاص ناراحت نشده است:« تغییرات در کادر فنی؟ ما فقط می خواهیم کمی بیشتر هجومی کار کنیم و به دروازه حریفان نزدیک تر باشیم. می خواهیم حمله کنیم چرا که تیم بزرگی داریم. در تاتنهام بازیکنان خوب و باکیفیتی حضور دارند.»

دیدگاه‌ها