کد خبر : 1750847 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 16:52 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

2 مورد عجیب لیونل مسی برابر حریف مادریدی

لیونل مسی امشب امید اول بارسا برای گلزنی برابر ختافه است.

2 مورد عجیب لیونل مسی برابر حریف مادریدی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا امشب یکی از هشت فینال خود تا پایان فصل را پیش رو دارد. بازی برابر ختافه در نوکمپ برای آبی اناری ها بسیار حساس و کلیدی است و حق امتیاز از دست دادن ندارند. پس از فتح کوپا دل ری، امشب بارسا به لالیگا باز می گردد و در شرایطی که سرنوشت قهرمانی در دستان خودش است، محکوم به پیروزی است.

 

 

1593807

 

 

فاصله بارسا با صدر جدول در حال حاضر 5 امتیاز است؛ در حالی که دو بازی کمتر از رئال و یک بازی کمتر از اتلتیکو مادرید دارد. هشت بازی تا پایان لالیگا برای بارسا باقیمانده و اگر همه را پیروز شود، می تواند قهرمان رقابت ها شود.

رونالد کومان سرمربی بارسا برای بازی امشب تقریبا همه بازیکنان مهمش را در اختیار دارد و مثل همیشه چشم به درخشش لیونل مسی خواهد داشت. نکته جالب در مورد مسی و ختافه اینکه تعداد گل های لیونل مسی تا به اینجای لالیگا بیشتر از ختافه است. مسی 23 گل برای بارسا در لالیگا زده ولی ختافه در 31 بازی خود تا به اینجای فصل تنها 22 گل به ثمر رسانده است.

 

 

1572271

 

 

مسی 23 بار برابر ختافه قرار گرفته و توانسته 13 گل به این تیم بزند. در 11 دیداری که دروازه ختافه توسط مسی باز شده، بارسا شکستی را تجربه نکرده و حاصل کار 10 برد و یک تساوی بوده است.

مسی 6 گل از این 13 گل را در نوکمپ به ختافه زده است. البته باید توجه داشت که آخرین بار که مسی دروازه ختافه را باز کرده، به 12 مارس 2016 بر می گردد. باید دید مسی امشب بالاخره طلسم 5 ساله برابر حریف مادریدی را می شکند؟ به خصوص که دیشب کریم بنزما دو گل برای رئال زد تا به دو قدمی مسی در جدول گلزنان برسد.

 

 

دیدگاه‌ها