کد خبر : 1750852 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 17:07 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

سوئد با زلاتان می آید؛

لیست احتمالی سوئد برای یورو 2021

تیم ملی سوئد در هفتمین حضور خود در جام ملت های اروپا امید زیادی به کسب یک مقام شایسته است.

لیست احتمالی سوئد برای یورو 2021

به گزارش ورزش سه، تیم ملی سوئد در رقابت های یورو 2021 در گروه E با تیم های لهستان، اسلواکی و اسپانیا همگروه است. این تیم که به تازگی بار دیگر زلاتان ابراهیموویچ را هم در کنار خود می بیند، امیدوار است که هفتمین حضور اروپایی خود را با یک پایان شایسته همراه کند. "نشریه بیلد" آلمان در گزارشی کوتاه به بررسی شرایط این تیم پرداخته است.

 

1593841


دوئلی در مقدماتی جام جهانی: زلاتان ابراهیموویچ سوئدی مقابل لاشا دوالی از گرجستان

 

 

تیم ملی سوئد برای هفتمین بار در رقابت های جام ملت های اروپا شرکت می کند و به درخشش در این دوره بسیار امیدوار است. این تیم امید زیادی دارد که بتواند با رتبه ای خوب به کار خود در یورو 2021 پایان دهد. بازگشت زلاتان ابراهیموویچ بعد از پنج سال این امید را بیشتر کرده است. زلانِ 39 ساله در ماه مارس جشن بازگشت به تیم ملی را گرفت. سوئد اما کار آسانی هم در یورو 2021 نخواهد داشت. این تیم با اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی همگروه است و باید در گروه Eعلاوه بر این تیم، با تیم های لهستان و اسلواکی نیز دیدار کند.

 

نشریه بیلد با انتشار لیست زیر اعلام کرد که این لیست نهایی تیم ملی سوئد برای یورو نیست اما به احتمال بسیار این بازیکنان، تیم ملی کشورشان را در یورو 2021 همراهی خواهند کرد:


رابین اولسن (کالیاری)، کریستوفر نوردفلت (گنچلربیرلیغی)، جانسون (کپنهاگن)، ویکتور لیندلوف (مچستریونایتد)، کاپیتان آندریاس گرانکویست (هلسینبورگ)، پونتوس جانسون (برنتفورد)، فیلیپ هلاندر (گلاسکورنجرز)، آگوستینسن (وردربرمن)، پیر بنگستون (کپنهاگن)، میکل لوستیگ (سولنا)، امیل کرافت (نیوکاسل)، مارکوس برگ (کراسنودر)، روبین کوزین (ماینتز)، زلاتان ابراهیموویچ (آث میلان)

 

آندرسون به عنوان سرمربی تیم ملی سوئد خودش فوتبال بازی کرده و بخش قابل توجهی از دوران بازی اش را در هلمشتات ، جایی که اولین تجربه مربیگری خود را نیز بدست آورد، سپری کرده است. قرارداد وی با سوئدی ها تا سال 2024 اعتبار دارد.

دیدگاه‌ها