کد خبر : 1750884 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 19:29 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

"با گفتگو است که به تفاهم می‌رسیم"

رومینیگه: فوتبال واقعی پیروز شد

کارل هاینس رومینیگه، نایب رییس بایرن مونیخ، می گوید که برای برگرداندن رضایت، هماهنگی و وفاداری به فوتبال، میانجی‌گری خواهد کرد.

رومینیگه: فوتبال واقعی پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هرگز نقشی در پروژه سوپرلیگ نداشت و دعوت دوازده تیم موسس این تورنمنت جنجالی برای پیوستن به پروژه شورشی را نپذیرفت. نایب رییس بایرن مونیخ اکنون با توتو اسپورت درباره متوقف شدن سوپرلیگ تنها 48 ساعت پس از اعلام وجودش، صحبت کرده است.

رومینیگه گفت: "نه بایرن مونیخ برنده شد و نه رومینیگه، فوتبال واقعی پیروز شد. همان فوتبالی که همه ما عاشقش هستیم." از اسطوره فوتبال آلمان و مهاجم سابق اینتر خواسته شده تا بین دوازده باشگاه یاغی و یوفا میانجی گری کند.

رومینیگه در این باره گفت: "من را به عنوان مرد گفتگو و مکالمه می شناسند و نه مرد جنگ. به همین دلیل چفرین، رییس یوفا، از من خواست تا به او در حل این مشکل و شروع دوباره پس از چند روز بسیار سخت در جهان فوتبال کمک کنم."

 

1593883

 

رومینیگه درباره نظرش وقتی که بیانیه اعلام وجود سوپرلیگ را شنید، گفت: "من 65 ساله هستم و خیلی چیزها در زندگی ام دیده ام، این چند روز گذشته روزهای آسانی نبودند، اما مهمترین چیز این است که این داستان دیگر تمام شده است.

اتفاقی که افتاد برای همه ناراحت کننده بود، حتی برای آنهایی که سوپرلیگ را متولد کردند. سه شنبه عصر از فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، موضوع انصراف را شنیدم و او بابت این جریان عذرخواهی کرد.

پس از او، عذرخواهی بقیه باشگاه ها هم از راه رسید. آنها اشتباه بزرگی کرده بودند اما این چیزی نیست که اکنون به صحبت در باره آن علاقه داشته باشم. مهمترین موضوع این است که با نبوغ از دل بحران ها بیرون بیایید."

رومینیگه در پاسخ به این سوال که اگر چوبدستی جادویی داشت چه می کرد؟ گفت که خوشحالی، هماهنگی و وفاداری را به فوتبال بر می گرداند.

" من بی درنگ شادمانی، هماهنگی و وفاداری را به جهان فوتبال بر می گرداندم. متاسفانه من چوبدستی جادویی ندارم پس باید همگی روی این موضوع کار کنیم.

بگذارید صبر کنیم تا توفان فروکش کند، سپس روی برقراری مکالمه و گفتگو تمرکز خواهیم کرد. رییس چفرین در ساعات پیش به من اطمینان داده است که علاقه ای به بستن در به روی کسی ندارد، من هم مثل او فکر می کنم."

 

1593881

 

و نایب رییس بایرن مونیخ معتقد است که موضوع حتی شامل حال آندره آ آنیلی، رییس مستعفی اتحادیه باشگاه های اروپا و رییس باشگاه یوونتوس نیز می شود.

رومینیگه افزود: "نمی دانم صلح بین این دو نفر ممکن خواهد بود یا نه. چفرین بسیار ناراحت و مایوس شده است. اما سوپرلیگ توسط دوازده تیم به وجود آمد و نه فقط آنیلی."

رویمینگه در پاسخ به این سوال که آیا پس از بیانیه سوپرلیگ با آنیلی صحبت کرده است، گفت: "نه، تصمیم گرفتم که صحبت نکنم. الان زمان مناسبی برای زنگ زدن به او نیست. مهم این نیست که سریع با هم صحبت کنیم. بهتر است بگذاریم حرارت همه بخوابد. بعد با صحبت با آندره آ دلایلی که باعث شد او به این شکل رفتار کند را خواهم فهمید و با گفتگو ما به تفاهم خواهیم رسید. من هیچ چیز را از این قاعده مستثنا نمی کنم."

 

 

 

دیدگاه‌ها