کد خبر : 1750887 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 19:40 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

مربی النصر: قدرت بدنی فولادی ها بالاست

مربی النصر در نشست خبری پیش از بازی با نماینده ایران گفت که به دلیل نزدیکی امتیازات تیم ها به یکدیگر، به دنبال پیروزی هستند.

مربی النصر: قدرت بدنی فولادی ها بالاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد و النصر در آغاز دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب به مصاف هم می روند. سیدنی دستیار مونو منزس سرمربی در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد گفت: دیدار فردا دشوار است، اما ما به خوبی برای آن آماده شده ایم و امروز نیز روی تمرینات تمرکز می کنیم. مسابقات از نظر سختی به هم نزدیک هستند و مهمترین چیز برای ما ریکاوری خوب بازیکنان است.


او با تمجید از نماینده ایران گفت: بازیکنان فولاد که از نظر قدرت بدنی و آمادگی جسمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آنها برای تصاحب توپ به شدت می جنگند. ما به بازیکنان خود در مورد عدم شرکت در درگیری های خشونت آمیز و اتلاف وقت حریف مانند بازی قبلی هشدار داده ایم.


وی ادامه داد: رویارویی فردا مقابل فولاد بسیار دشوار است و تنها هدف ما کسب پیروزی است. ما برای جلسه فردا آماده هستیم و بعد از مسابقه گذشته مقابل فولاد، بیشتر آنها را آنالیز کردیم، به دنبال ایجاد فضاهای بیشتر برای گلزنی خواهیم بود و فردا تلاش خواهیم کرد تا آنها را ببریم.


سیدنی در پایان گفت: امتیازات تیم ها در جدول رده بندی به یکدیگر نزدیک است و ما چاره ای جز پیروزی در مسابقه فردا نداریم. فردا منتظر یک مسابقه دشوار هستیم اما آمادگی خوبی داریم. در تلاش هستیم تا برای پیروزی آماده شویم.

دیدگاه‌ها