کد خبر : 1750916 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 22:06 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آلمانی روی نیمکت تاتنهام؟

کلینزمن و جانشینی مورینیو: هرچیزی ممکن است!

یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی، که به عنوان بازیکن دو فصل را در تاتنهام بازی کرده بوده، مدتی است که بدون تیم است و او را یکی از گزینه های اصلی جانشینی مورینیو در تاتنهام می دانند.

کلینزمن و جانشینی مورینیو: هرچیزی ممکن است!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته و پس از اعلام پیوستن به سوپرلیگ، تاتنهام ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی خود، را اخراج کرد. این تیم که اکنون توسط مربی آکادمی باشگاه هدایت می شود اکنون به دنبال جانشینی برای آقای خاص یم گردد.

یورگن کلینزمن پس از اینکه نامش به لیست سرمربیان مورد نظر باشگاه شمال لندنی اضافه شد، با اشاره به پیوندهای قدرتمندی که از زمان بازی در این باشگاه با تاتنهام دارد، گفت که "همه چیز ممکن است"!

 

1593923

 

نام های بسیاری در ارتباط با نیمکت تاتنهام و در دست گرفتن سکان هدایت این تیم مطرح شده اند، از جمله یولیان ناگلزمان، مائوریتزیو ساری و یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و USMNT، یکی از کسانی است که در بین این گزینه ها حضور دارد.

کلینزمن که دو فصل را به عنوان بازیکن با تاتنهام گذرانده است، از فوریه سال 2020 و پس از جدایی از هرتا برلین بدون تیم بوده است. سرمربی آلمانی در این باره به ESPN گفت: "می توانم به شما بگویم که هر چیزی در زندگی ممکن است.

من هرگز فکر نمی کردم که تیم ملی آلمان را در جام جهانی هدایت کنم. هرگز فکر نمی کردم که برای شش سال سرمربی آمریکا باشم یا سرمربی بایرن مونیخ. پس در چند ماه آینده خواهیم دید که چه کسی سرمربی تاتنهام خواهد شد."

تاتنهام تنها شش روز مانده به فینال کارابائو کاپ که می تواند نخستین جام آنها پس از 13 سال باشد، مورینیو را اخراج کرد.

 

1593924

 

کلینزمن درباره این تصمیم تاتنهام گفت: "مشخص است که این تصمیم بسیار بسیار بزرگی است. زمانبندی آن هم، تنها چند روز پیش از بازی فینال، نشان می دهد که آنها می خواستند این پیام را بفرستند که تیم در مسیر درستی پیش نمی رود.

دنیل لوی آن طناب را برید و در چند ماه آینده تصمیم می گیرد که باید چه کند. این قطعا تصمیمی بود درباره ژوزه مورینیو و استایل بازی او و آنچه هواداران تاتنهام می خواهند ببنند.

از جایگاهی که آنها در لیگ برتر دارند می توان برخی چیزها را توجیه کرد چرا که آنها اکنون دو امیتاز از تاپ فور و جایگاه چمپیونزلیگی فاصله دارند.

اما تاتنهام می خواست که برای قهرمانی تلاش کند و آنها در ابتدای فصل این کار را هم کردند. آنها مدتی در صدر جدول بودند و بعد ماه به ماه سقوط کردند و لوی بالاخره کار خودش را کرد.

آنها واقعا نیاز دارند که به چمپیونزلیگ برسند. اگر فینال را ببرند عالی خواهد بود. خیلی خوب است که بالاخره یک جام ببرند، اما برای آنها رسیدن به چمپیونزلیگ حیاتی است."

 

دیدگاه‌ها