کد خبر : 1750934 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:16 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

"از کودکی عاشق تماشای چمپیونزلیگ بودم"

پولیسیچ: چمپیونزلیگ بهترین رقابت در جهان است

کریستین پولیسیچ، ستاره چلسی، پس از اینکه فصل پیش به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب آبی ها بدرخشد، به شدت مراقب خودش بوده تا دوباره به همان سرنوشت دچار نشود.

پولیسیچ: چمپیونزلیگ بهترین رقابت در جهان است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیسیچ تایید کرده است که در تلاش است تا بر سری مصدومیت های پیاپی خود که در ابتدای فصل عملکردش در چلسی را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود، فائق آید.

ستاره آمریکایی 22 ساله که سال پیش در فینال FA Cup مصدوم شد، هفته های ابتدایی این فصل را از دست داد و از آن زمان نیز با چندین افت تحت تاثیر مصدومیت های پیاپی مواجه شده است.

این امر موجب شده بود تا پولیسیچ در این فصل نتواند نمایش خوبی داشته باشد اما او در هفته های اخیر با به ثمر رساندن چندین گل و نمایشی مثبت در ترکیب چلسی، بار دیگر دارد به اوج آمادگی خود نزدیک می شود.

ستاره تیم ملی آمریکا که خودش نیز به خاطر از دست دادن بازی ها ناراحت بود و احساس بدشانسی می کرد، توانسته هم درون زمین و هم بیرون از زمین به شکلی حرفه ای این موقعیت را اداره کند.

 

1593946

 

پولیسیچ گفت :"این قطعا برای من آسان نبوده است. به دلایل بسیار این فصلی سخت برای من بود. معلوم است که مصدومیت های زیاد برای من سخت بوده چرا که من هر کاری در توانم بود کرده ام تا از بدنم مراقبت کنم و تلاش کرده ام که برای همه بازی ها آماده باشم و وقتی نمی توانم به زمین بروم و به تیم کمک کنم، خیلی ناراحت کننده است."

چلسی در بازی بعد یخود در لیگ برتر باید به مصاف وستهام برود و در نیمه نهایی چمپیونزلیگ نیز باید با رئال مادرید دیدار کند. هر چند جنجال اعلام وجود سوپرلیگ شایعاتی را به وجود اورده است که شاید تیم های دخیل در این پروژه، از جمله چلسی و رئال مادرید را از شرکت در چمپیونزلیگ محروم کند.

پولیسیچ اما بی توجه به شایعات، از اینکه می تواند بار دیگر در اوج آمادگی در خدمت تیمش باشد، خوشحال است.

 

1593948

 

پولیسیچ افزود: "من واقعا این مقطع از سال را که اوضاع جدی جدی حساس و مهم می شود و هر مسابقه می تواند تاثیر زیادی روی رده شما در پایان فصل داشته باشد، دوست دارم.

این واقعا بهترین وقت سال است و همه حسابی تمرکز کرده اند و بازی ها معمولا خیلی خوب هستند. وقتی که بچه بودم عاشق تماشای چمپیونزلیگ بودم و هیمشه می خواستم در آن بازی کنم، پس یک جورهایی این برای من خیلی رویایی و غیر واقعی است.

یادم می آید که بازی های چلسی را دنبال می کردم، از جمله آن سالی که آنها قهرمان شدند. اما فقط خود این رقابت هم در کل همیشه هیجان انگیزترین بود. من واقعا منتظر این بازی ها هستم.

این بهترین رقابت در جهان است و این اتفاقی است که وقتی بهترین تیم ها را دور هم جمع می کنی و آنها برای قهرمانی مبارزه می کنند رخ می دهد؛ این رقابت همیشه هیجان انگیز است. حتی از بیرون از زمین هم می توانید شدت حساسیت این بازی ها را حس کنید."

دیدگاه‌ها