کد خبر : 1750948 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:55 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

از این شکست نگران نیستیم؛

مربی نساجی: یک شوت عامل باخت ما شد

مربی تیم نساجی معتقد است که تیمش مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر بازی خوبی انجام داده است.

مربی نساجی: یک شوت عامل باخت ما شد

به گزارش ورزش سه، تیم نساجی که بعد از سه پیروزی متوالی (دو بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی) با هدایت ساکت الهامی در هفته بیستم با دو گل از پرسپولیس شکست خورد؛ این تیم امشب در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان سپاهان بود و با یک گل مغلوب این تیم شد. صحبت های اسماعیل اسماعیلی، مربی نساجی مازندران در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

نگران نیستیم چون بچه ها خوب کار کردند

از قبل پیش بینی کرده بودیم که این بازی یک بازی جاندار و سنگین خواهد بود. به تیم سپاهان بابت بردی که به دست آورد تبریک می گویم. ما نگران نیستیم چون بچه ها خوب کار کردند. هر چند در شروع بازی کمی دچار تزلزل شدیم اما رفته رفته کار را در دست گرفتیم.

 

بچه هایمان کم نگذاشتند

بازی به شکل متعادلی پیش می رفت که با آن شوت خوب ملی پوش سپاهان (احسان حاج صفی) دروازه مان باز شد. بازی جز این صحنه در نیمه اول به صورت پایاپای پیش رفت و بچه های ما پرتلاش بودند و کم نگذاشتند.

 

در ضربات آخر کم دقت بودیم
در نیمه دوم بعد از اخراجی که آقای نژادمهدی بعد از مرتکب شدن خطا با آن روبرو شد، برتری با ما بود اما بچه ها یک مقدار باز هم متزلزل عمل کرده و در ضربات آخر تحت تاثیر فشار و نتیجه بازی تصمیمات خوبی نگرفتند تا متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشود.

 

جوانانمان باید تمرکز بیشتری داشته باشند

همین که این موقعیت ها را مقابل تیم صدرنشین سپاهان ایجاد می کنیم، برایمان خیلی خوب است. قطعا باید تلاش بیشتری کنیم و جوانان مان بایستی تمرکز بیشتری روی ضربات آخر داشته باشند.

 

بازی با ملوان در جام حذفی

ما در شرایطی هستیم که در هر بازی برای برد می رویم. حذفی و لیگ برایمان فرق نمی کند. حذفی را جانانه جلو می رویم چون ما دنبال آن جام هم هستیم.

 

میزان مصدومیت مجتبی بیژن

مجبتی بیژن بعد از آن برخورد و مشکلی که برایش پیش آمد به بیمارستان منتقل شد. اطلاعی از میزان مصدومیت او ندارم انشالله که مشکل خاصی نباشد.

دیدگاه‌ها