کد خبر : 1750949 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:56 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوا می خواهد بماند؛

لواندوفسکی: می‌خواهم حداقل 5 سال دیگر بازی کنم

رابرت لواندوفسکی، گلزن قهار بایرن مونیخ، در آخرین مصاحبه خود از تمایلش برای تمدید قرارداد با این باشگاه صحبت کرده است.

لواندوفسکی: می‌خواهم حداقل 5 سال دیگر بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی می تواند پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود هفته آینده و در دیدار بایرن مونیخ برابر ماینس به میادین بازگردد. او که از زمان تعطیلات ملی و هنگامی که در ترکیب لهستان برابر آندورا بازی می کرد دچار مصدومیت زانو شده بود، شش بازی اخیر بایرن مونیخ در تمام رقابت ها را از دست داده است، از جمله هر دو بازی نیمه نهایی برابر پاری سن ژرمن که به حذف آلمانی ها منجر شد.

قرارداد فعلی لواندوفسکی با بایرن مونیخ تا تابستان سال 2023 ادامه دارد اما این مهاجم لهستانی در آخرین مصاحبه خود اشاراتی به این موضع کرده است که مشتاق تمدید قرار و ادامه بازی در بایرن است.

 

1593973

 

لواندوفسکی گفت: "می خواهم که برای مدتی طولانی در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. هنوز دو سال از قراردادم با بایرن مونیخ باقی مانده است اما به نظرم می شود درباره اش فکر کرد..."

مهاجم لهستانی قبلاً گفته بود که دوست دارد در آمریکا بازنشسته شود و چند فصل را در MLS بازی کند، اما فعلاً به این موضوع فکر نمی کند. او احساس می کند که چند سال دیگر برای بازی در بالاترین سطح فرصت دارد و اگر فرم گلزنی فعلی او معیاری برای ارزیابی باشد، می شود گفت که لوا بدون تردید می تواند به راحتی سه یا چهار سال دیگر برای بایرن بازی کند.

 

1586090

 

لواندوفسکی افزود: "من واقعا به اینکه در سه یا چهار سال آینده چه اتفاقی می افتد فکر نکرده ام. اما می خواهم که حداقل پنج سال دیگر بازی کنم. اگر بتوانم حتی از این هم بیشتر."

در حال حاضر هیچ دلیل وجود ندارد که بتوان گفت لواندوفسکی نمی تواند تا پنج سال دیگر بازی کند. او در حال حاضر تنها شش گل تا شکستن رکورد 40 گل زده گرد مولر در یک فصل فاصله دارد و هنوز چهار مسابقه دیگر از بوندسلیگا باقی مانده است. بایرن در بازی هفته آینده خود برابر ماینس می تواند در صورت کسب سه امتیاز، نهمین پیروزی پیاپی خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها