کد خبر : 1750986 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 01:49 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

شکست سنگین یاران سلمانی مقابل بنفیکا

هافبک ایرانی پورتیموننسی در شب باخت تیمش برابر بنفیکا حضور ۶۹ دقیقه‌ای در زمین داشت.

شکست سنگین یاران سلمانی مقابل بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه ماقبل پایانی هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتیموننسی که برخلاف سه دیدار گذشته‌اش جعفر سلمانی را در فهرست و ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال دِ پورتیمائو به مصاف تیم رده سومی بنفیکا رفت.

 

یاران سلمانی در دقیقه ۴۳ توسط بِتو موفق به گلزنی شدند، اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دروازه خود را با گلزنی پیزی باز شده دیدند تا با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

 

بنفیکا که در دیدار اخیرش مقابل ویسنته شکست خورده و به دنبال بازگشت به روند پیروزی‌های نیم‌فصل دوم بود، در دقایق ۵۰ و ۶۴ توسط نونس و هریس سفروویچ دو گل به ثمر رساند که پس از این اتفاق و در دقیقه ۶۹ جعفر سلمانی به‌عنوان یکی از تعویضی‌های تیمش از زمین بیرون رفت.

 

پس از این تعویض، یاران سلمانی دو گل دیگر دریافت کردند و در خانه متحمل شکست سنگین ۵ بر یک مقابل بنفیکا شدند تا با این باخت ۳۲ امتیازی و در جایگاه دهم جدول لیگ برتر پرتغال بمانند و فرصت صعود به رتبه هشتم را از دست بدهند.

 

جعفر سلمانی، هافبک ایرانی پورتیموننسی که پس از حضور ثابت در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل سوریه طی سه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال جزو فهرست پورتیموننسی حضور نداشت، در دیدار با بنفیکا نُهمین بازی خود در این فصل را انجام داد.

دیدگاه‌ها