کد خبر : 1750992 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 09:05 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر اوئسکا؛

سیمئونه: لالیگا پیچیده است، نمی‌توانیم استراحت کنیم

دیگو سیموئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی برابر اوئسکا از عملکرد تیمش راضی بود.

سیمئونه: لالیگا پیچیده است، نمی‌توانیم استراحت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید توانست با پیروزی 2-0 برابر تیم در آستانه سقوط اوئسکا بار دیگر با سه امتیاز اختلاف با رئال مادرید، صدرنشین لالیگا شود. دیگو سیمئونه نیز از نمایش شاگردانش راضی بود.

 

1594066

 

سیمئونه گفت: "ما نقاط قوت اوئسکا را به خوبی کنترل کردیم و در کنترل توپ و سرعت بازی همچنین پر کردن فضاها خوب عمل کردیم. نیمه اول خیلی خوب بودیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم تا قبل از زدن گل دوم چندان خوب نبودیم.

پس از بازی با بتیس گفتم که تیم در یک مقطع مقاومت است و پس از آن مسابقه بهتر می شود. همین مسئله پس از مسابقه دیده شد و همچنین نظم بیشتری هم داریم. خوشحالی ما از برد تا فردا ادامه خواهد داشت و سپس باید برای بازی با بیلبائو آماده شویم."

 

1594063

 

سرمربی اتلتیکو مادرید همچنین درباره نبرد بر سر قهرمانی در لالیگا گفت: "می دانید که من چه فکر می کنم، آنهایی که قرار است تا آرخین روز بجنگند مشخص شده اند. چهار تیم هستند که بسیار نزدیک به رقم زدن یک فصل فوق العاده اند. سویا خوب کار می کند، رئال مادرید دیروز خوب واکنش نشان داد و بارسلونا هم در حال حاضر مشغول بازی است. ما بازی به بازی پیش آمدیم و قرار نیست که الان تغییر کنیم. ما به بازی بعدی فکر می کنیم و تلاش می کنیم که آنجا هم نتیجه بگیریم و باز هم پیشروی کنیم."

 

1594064

 

سیمئونه درباره کناره گیری از سوپرلیگ اضافه کرد: "یک روز قبل از اینکه از سوپرلیگ کنار بکشیم با ما درباره اینکه قرار است در مورد این موضوع تصمیم بگیرند صحبت کردند. به نظر من که انصراف از سوپرلیگ تصمیم بسیار خوبی بود."

سرمربی اتلتیکو در پایان صحبت هایش اضافه کرد: "لالیگا بسیار پیچیده است، ما نمی توانیم استراحت کنیم. فردا درباره بازی با بیلبائو فکر می کنیم و برای آن مسابقه آماده می شویم."

دیدگاه‌ها