کد خبر : 1750993 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 09:09 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد شیرین برابر ختافه؛

کومان: نبرد تا آخرین روز ادامه خواهد داشت

بارسلونا شب گذشته توانست ختافه را شکست دهد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

کومان: نبرد تا آخرین روز ادامه خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که فکر نمی کند این تیم قوی ترین تیم حاضر در کورس قهرمانی لالیگا در این فصل باشد.

کاتالان ها به رغم پیروزی پر گل برابر ختافه، تا آخرین دقایق بازی و گل شدن ضربه سر رونالد آرائوخو در دقیقه 87، از پیروزی خود مطمئن نبودند. بلوگرانا در پایان با نتیجه 5-2 در این بازی پیروز شد.

 

1594069

 

کومان پس از مسابقه گفت: "فکر نمی کنم که ما از سه تیم دیگر (اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و سویا) قوی تر باشیم. آنها هم دارند در مسابقات پیروز می شوند و ما همگی مسابقات سختی در پیش داریم.

این نبرد تا آخرین روز ادامه خواهد داشت."

 

1594077

 

اینکه آخرین روز بارسلونا در لالیگا، اخرین روز لیونل مسی در این تیم نیز خواهد بود یا نه، هنوز مشخص نیست. قرارداد ستاره آرژانتینی بارسا که در بازی شب گذشته دو گل هم به ثمر رساند، در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید.

کومان درباره وضعیت مسی گفت: "اگر با لئو صحبت کرده بودم هم به شما نمی گفتم. تصمیم با او است. او هرگز اجازه نداده است که تمرکزش بهم بریزد. حتی اگر این اتفاق بیافتد شما در شیوه بازی او متوجه این قضیه نمی شوید.

ما به او نیاز داریم. امروز او بار دیگر سرنوشت ساز ظاهر شد. بیایید امیدوار باشیم که او برای سال های بسیاری اینجا می ماند."

 

1594073

 

یکی از صحنه های مهم مسابقه برابر ختافه وقتی بود که اسکار مینگسا در نیمه دوم و در دقایقی که کاتالان ها 3-2 پیش بودند در خط دفاع دچار اشتباه شد و باعث شد که سرمربی بارسا از کنار خط بر سر او فریاد بکشد و سپس دستور به تعویض او بدهد.

کومان در این باره توضیح داد: "او مصدوم شده بود و من مطمئن نبودم که باید تعویضش کنم یا نه. باید این تصمیم را زودتر می گرفتیم. در نیمه دوم شاید عکس العمل من نسبت به او کمی بیش از اندازه بود و زیاده روی کردم.

او فصل خیلی خوبی را پشت سر می گذارد اما بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که در هر بازی باید 100 درصد باشند.

 

1594071

 

ما افت داشتیم. برای رسیدن به هماهنگی و سرعت در بازی کمی به مشکل خوردیم. مینگسا، پدری، آرائوخو... از نظر دفاعی اجازه دادیم که تمرکزمان بهم بریزد.

من عصبانی بودم چون آنها خوب بازی نمی کردند. تعویض برای این بود که ساموئل اومتیتی را به زمین بفرستیم. او شایسته دقایق بیشتر بازی بود. به این خاطر نبود که من از مینگسا عصبانی بودم.

از اسکار خیلی راضی هستم. با او صحبت کردم و مشکلی بین ما نیست."

دیدگاه‌ها