کد خبر : 1750994 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 09:31 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان بعد از تمدید با میلان: اینجا برایم مثل خانه است

زلاتان ابراهیموویچ از تمدید قرارداد با میلان ابراز خوشحالی کرد.

زلاتان بعد از تمدید با میلان: اینجا برایم مثل خانه است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته قرارداد خود را تا ژوئن سال 2022 با میلان تمدید کرد. این بدان معنا خواهد بود که فوق ستاره سوئدی بعد از سن 40 سالگی نیز به کار خود در روسونری ادامه خواهد داد؛ اتفاقی که در هفته‌های گذشته بارها گزارشاتی در رابطه با آن مطرح شد اما نهایتاً دیروز این تمدید قرارداد رنگ و بوی رسمی به خود گرفت.

 

 

1594078

 

 

زلاتان ابراهیموویچ بعد از تمدید قرارداد با میلان گفت: "بسیار خوشحال هستم. من منتظر چنین روزی بودم و اکنون یک سال دیگر قرارداد دارم. این همان چیزی است که برای من اهمیت بسیار زیادی داشت. من همیشه گفتم این بازی در میلان مانند این است که در خانه ام هستم.

 

من خیلی احساس خوشبختی می کنم، احساسی که باشگاه به من می دهد را دوست دارم، همه افرادی که اینجا کار می کنند، همکارانم، مربی و هوادارانی که واقعاً دلم برای حضورشان در ورزشگاه تنگ شده است."

 

 

1594079

 

 

زلاتان در ادامه گفت: "اینجا واقعا مانند خانه من است اگر بتوانم تا پایان عمر در میلان بمانم با کمال میل این کار را انجام خواهم داد. از طرفی کار با پیولی واقعاً آسان است. او ذهنیت درستی دارد. او هر روز این انرژی را دارد که تیم را متحول کند و بهترین ها را از ما می خواهد. "

دیدگاه‌ها