کد خبر : 1751001 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 10:46 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک بایرن مونیخ در مسیر بازگشت به تیم سابق

بنا بر ادعای آاس باشگاه بیلبائو قصد دارد خاوی مارتینز را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد.

هافبک بایرن مونیخ در مسیر بازگشت به تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی بایرن مونیخ در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن و قهرمانی باواریایی ها در این رقابت ها اعلام شد که هافبک اسپانیایی این تیم یعنی خاوی مارتینز بعد از هشت سال باشگاه آلمانی را ترک خواهد کرد.

 

با وجود اینکه جدایی خاوی مارتینز از جمع باواریایی ها قطعی به نظر می‌رسید اما هر طور که بود این اتفاق رخ نداد و هافبک اسپانیایی نهایتاً یک فصل دیگر در بایرن ماندگار شد. این در حالی است که در آن مقطع گزارشات پیرامون توافق مارتینز برای بازگشت به بیلبائو به گوش می رسید.

 

 

1530385

 

 

با این همه به نظر می رسد که باید جدایی خاوی مارتینز از بایرن مونیخ در تابستان پیش رو را قطعی تلقی کرد.‌ این بازیکن 32 ساله به یک نیمکت نشین محض در مونیخ تبدیل شده و از طرف دیگر قرارداد او با بایرن در پایان فصل به اتمام می رسد. این در حالی است که مشخصاً بایرن نیز علاقه‌ای به تمدید قرارداد با او ندارد.

 

در همین رابطه نشریه آاس اسپانیا مدعی شده که باشگاه اتلتیک بیلبائو قصد دارد از شرایط به وجود آمده استفاده کند و این مرتبه کارهای جذب خاوی مارتینز را نهایی کند تا این بازیکن بعد از حدود 9 سال به تیم سابق خود بازگردد.

 

گفتنی است که به نظر می‌رسد خود خاوی مارتینز نیز علاقه زیادی به حضور دوباره در بیلبائو دارد و از طرف دیگر یکی از محبوبترین بازیکنان در بین هواداران این تیم باسکی محسوب می شود. این در حالی است که او از برخی تیم‌های دیگر نیز پیشنهاد دارد اما همه شواهد گواه بر آن است که هافبک اسپانیایی نهایتاً ترجیح می‌دهد به بیلبائو بازگردد.

 

 

1594099

دیدگاه‌ها