کد خبر : 1751009 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 11:09 | 30.7K بازدید | 2 دیدگاه

این بارسلونا قهرمانی لالیگا را می‌خواهد (عکس)

بعد از برد پرگل بارسلونا برابر ختافه، نشریات کاتالان از تیم رونالد کومان تمجید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ناامید کننده بارسلونا در ال کلاسیکو امیدها برای قهرمانی تیم رونالد کومان کمرنگ شد چراکه آنها کار را به یکی از رقبای اصلی خود در راه فتح لالیگا واگذار کردند اما به نظر می رسد که حالا اوضاع برای بلوگرانا تغییر کرده است.

 

بارسلونا بامداد امروز در نوکمپ میزبان ختافه بود و موفق شد با نتیجه پرگل 5-2 از سد حریف خود عبور کند. این پیروزی باعث شد که بارسا با 68 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد اما آنها یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید و اتلتیکو انجام داده اند. این بدان معناست که اگر تیم رونالد کومان در بازی عقب افتاده خود به پیروزی برسد جایگاه رئال مادرید را در رتبه دوم خواهد گرفت.

 

از طرف دیگر بارسلونا یک بازی رو در رو با تیم صدرنشین یعنی اتلتیکو مادرید نیز خواهد داشت که پیروزی در آن می تواند قهرمانی این تیم کاتالانی را رقم بزند. با این حال هنوز راه پیچیده‌ای تا پایان باقی مانده اما اکنون می‌توان گفت که بارسا از شانس بسیار خوبی برای قهرمانی برخوردار است.

 

در همین راستا دو نشریه کاتالانی موندو و اسپورت تیتر اصلی خود را به پیروزی شب گذشته بارسلونا و شانس این تیم برای قهرمانی اختصاص داده‌اند.

 

موندو؛ آن ها لالیگا را می خواهند
 

 

1594112

 

 

اسپورت؛ توقف ناپذیر

 

 

1594111

دیدگاه‌ها