کد خبر : 1751113 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 20:10 | 9.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره تراکتور و بالاخره گلزنی در آسیا؛

آتش‌بازی تیکدری با گل و پاس‌گل همزمان (عکس)

مهدی تیکدری هافبک راست تیم تراکتور پس از دریبلی تماشایی، توپ را به بابایی سپرد و سپس خودش موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو دقیقه کافی بود تا تراکتور دروازه نیروی هوایی عراق را باز کند و به استقبال اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا برود؛ سازنده گل ستاره شماره ۱۱ تی تی ها بود که در سه هفته نخست مسابقات آسیایی در نقش بهترین بازیکن این تیم ظاهر شد و سرانجام توانست گلزنی هم کند.

 

تیکدری در شرایطی که در سمت راست بین میثم جباری و علی حسین گرفتار شده بود و تصور می‌شد که توپ را از دست خواهد داد، با دریبلی تماشایی از گزند هر دو بازیکن فرار کرد و وارد محوطه جریمه شد و بدون معطلی توپ را به پیمان بابایی داد تا در دهانه دروازه، مهاجم شماره ۹ صاحب موقعیتی استثنایی شود.

 

اما شوت سرضرب بابایی با بی دقتی و قدرت کم شلیک شد و دروازه‌بان توانست آن را دفع کند. با این حال حضور به موقع تیکدری در محوطه جریمه باعث شد تا او خودش کار را تمام کند و در نقش گلزن و گلساز ظاهر شود.

 

نکته جالب این‌که گمان می‌رفت تیکدری در موقعیت آفساید قرار دارد و مدافعان نیروی هوایی نیز به همین خاطر دست خود را بالا بردند اما تصاویر آهسته نشان می‌دهد که در لحظه زدن ضربه توسط بابایی، تیکدری عقب‌تر از آخرین مدافع حریف قرار داشت.

 

با این گل حالا تراکتور فرصت ویژه‌ای برای کسب اولین سه امتیاز آسیایی و ۶ امتیازی شدن در گروه خود دارد؛ اتفاقی که اگر عملی شود، شانس تی تی ها برای صعود را افزایش می‌دهد.

 

 

1594306

 

1594308

 

تصویری که به وضوح نشان می‌دهد که گل تراکتور آفساید نبوده است.

 

1594305

 

1594307

 

1594309

دیدگاه‌ها