کد خبر : 1751134 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 21:43 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

سومین کلین شیت متوالی قارتال تراکتور؛

اخباری قصد گل خوردن ندارد (عکس)

دروازه بان تیم تراکتور که در بازی امشب بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بسته بود یک بار دیگر کلین شیت کرد.

به گزارش ورزش سه، تراکتور که طی سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا دو تساوی بدون گل و یک تساوی سه بر سه کسب کرده بود و امشب در حالی به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که در دو بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده بود.

 

عملکرد بسیار خوب محمدرضا اخباری، یکی از مهمترین دلایل باز نشدن دروازه تراکتور طی دو بازی اخیر است. او که در دومین تجربه آسیایی خود با تراکتور، نسبت به تجربه اول، پخته تر شده، به گواه کارشناسان، تا این لحظه بهترین بازیکن تیمش بوده است. اخباری در بازی رفت مقابل نیروی هوایی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و این در حالی است که در بازی با شارجه هم می توانست این عنوان را به دست بیاورد اما AFC در پایان آن دیدار، جایزه بهترین بازیکن را به کایو داد.

 

1594330

 

در بازی امشب تراکتور مقابل نیروی هوایی عراق، رسول خطیبی برای اولین بار به صورت همزمان اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را نیمکت نشین کرد. با توجه به این موضوع، بازوبند کاپیتانی تراکتور در بازی امشب به بازوی محمدرضا اخباری بسته شد. ستاره ای که با توجه به محبوبیت بالا و عملکرد خوبش، یک کاپیتان مقبول برای تی تی ها به شمار می رود.

 

اخباری در بازی امشب هم موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه داشته و سومین کلین شیت متوالی خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 رقم زد. او در این بازی هم به مانند بازی های قبلی، بارها با عکس العمل های دیدنی خود  مانع از فروپاشی دروازه تراکتور شد تا سرخ پوشان بعد از سه بازی انتظار، با تک گل تیکدری به اولین برد خود در این دوره از رقابت ها دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها