کد خبر : 1751219 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 09:24 | 50.8K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد سنگین الهلال به هم تیمی طارمی

نشریه رکورد پرتغال خبر داد که باشگاه الهلال به دنبال جذب موسی مارگا مهاجم پورتو پرتغال است.

پیشنهاد سنگین الهلال به هم تیمی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رسانه المواطن عربستان خبر داد عملکرد بازیکنان خارجی الهلال مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته و مدیران این تیم قصد دارند در پایان فصل به همکاری خود با بافتیمبی گومیس، سباستین جووینکو و گوستاوو کوئیار پایان دهد.


اما امروز نشریه رکورد پرتغال در خبری مدعی شده است که باشگاه الهلال قصد دارد پس از جدایی گومیس، ستاره اهل مالی پورتو را جذب کند. پیشنهاد مدیران الهلال برای جذب مارگا، مبلغ 15 میلیون یورو برای 3 فصل است. به عبارتی دیگر، آنها قصد دارند به ازای هر فصل، 5 میلیون یورو به این بازیکن بپردازند.


موسی مارگا که مهاجم ثابت پورتو و زوج مهدی طارمی در خط حمله اژدهاهاست، سال 2017 از تیم ویتوریا گیمارش به پورتو پیوست و در طول 187 بازی موفق شد 72 گل برای آبی های بندرنشین به ثمر برساند و 33 پاس گل نیز بدهد.


شبکه پرتغالی TVi 24 نیز با انتشار خبر علاقه الهلال به جذب مارگا اعلام کرد که این بازیکن احتمالا در تابستان راهی فوتبال عربستان خواهد شد. قرارداد مارگا با پورتو در تابستان 2021 به پایان می رسد و او پس از رقابت های لیگ برتر پرتغال، قراردادش با بندرنشینان به پایان می رسد و می تواند به عنوان یک بازیکن آزاد لباس آبی های ریاض را بر تن کند.


در صورت جدایی مارگای 30 ساله، باید دید مدیران پورتو چه فکری به حال خط حمله خود خواهند کرد. درخشش مهدی طارمی نیز باعث شده است توجه بسیاری از تیم های اروپایی معطوف او شود و شاید در تابستان، زوج خط حمله پورتو به صورت همزمان از این تیم جدا شوند مگر اینکه با جدایی مارگا، سران پورتو اجازه جدایی به طارمی را ندهند.

 

1594454

دیدگاه‌ها