کد خبر : 1751403 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 23:57 | 122.4K بازدید | 1 دیدگاه

مقصد بعدی ژوزه مورینیو مشخص شد

به نظر می رسد که بحث حضور ژوزه مورینیو در باشگاه سلتیک بسیار جدی شده است.

مقصد بعدی ژوزه مورینیو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو امیدوار بود که بتواند با تاتنهام دوباره به روزهای خوب مربیگری خود بازگردد. در ابتدای فصل به نظر می رسید که این اتفاق رخ خواهد داد چرا که تاتنهام در مقطعی صدرجدول لیگ برتر انگلیس را هم به خود اختصاص داد اما رفته رفته با یک افت فاحش روبرو شد.

 

 

1587866

 

 

بعد از چند نتیجه ضعیف و دور شدن تیم ژوزه مورینیو از منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شایعات درباره اخراج مرد پرتغالی قوت گرفت؛ اتفاقی که نهایتاً چند روز پیش و بعد از تساوی تاتنهام برابر اورتون رنگ و بوی قطعی به خود گرفته و تاتنهام ژوزه مورینیو را رسماً از هدایت این باشگاه برکنار کرد.

 

بلافاصله بعد از اخراج مورینیو شایعات زیادی در رابطه با آینده این سرمربی پرتغالی به گوش رسید و حتی خود او نیز تایید کرد که نمی خواهد خیلی از فوتبال فاصله بگیرد. در این بین طی روزهای اخیر گفته شد که باشگاه سلتیک یکی از گزینه‌های پیش روی آقای خاص خواهد بود.

 

 

1590377

 

 

در همین راستا به نظر می‌رسد که حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت در باشگاه اسکاتلندی جدی شده است چراکه منابع انگلیسی گزارش می‌دهند مذاکرات در این باره جدی تر شده و اصلا بعید نیست که مورینیو طی روزهای آینده رسما سرمربی سلتیک شود.

دیدگاه‌ها