کد خبر : 1751417 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 01:25 | 15.4K بازدید | 5 دیدگاه

رئال مادرید 0-0 بتیس: هدیه به بارسا و اتلتیکو

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل بتیس به تساوی 0-0 رضایت داد.

رئال مادرید 0-0 بتیس: هدیه به بارسا و اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز به دست آوردند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه رئال ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در ادامه بازی متعادل شد و رئالی ها هم پیش کشیدند اما باز هم موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نمی شد. تا اینکه در دقیقه 24، روی حرکت دیدنی کریم بنزما، این رودریگو بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع آیسا مَندی، دروازه بتیس را بسته نگه داشت.

 

1594741

 

5 دقیقه بعد نوبت بازیکنان بتیس بود تا روی دروازه حریف خطرساز شوند اما ضربه کانالس هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55، چیزی نمانده بود که رودریگو گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش براوو باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند.

پس از آن نوبت بازیکنان بتیس بود که روی دروازه رئال خطرساز شوند و در دقیقه 61، رودریگس می توانست تیم میهمان را پیش بیندازد اما کورتوا به هر ترتیب ممکن دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 65، کانالس در یک موقعیت تک به تک عالی با کورتوا قرار گرفت اما دروازه بان رئال با یک خروج به موقع، باز هم دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

1594753

 

دو دقیقه بعد، روی همکاری آسنسیو و کاسمیرو، این مودریچ بود که پشت محوطه جریمه بتیس صاحب فرصت شوتزنی شد اما براوو با یک واکنش خوب، این بار هم رئالی ها را ناکام گذاشت.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

با این تساوی رئال 71 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر از بارسلونا و تنها سه امتیاز بیشتر، در رتبه دوم باقی ماند. این در حالی است که اتلتیکو مادرید با یک بازی کمتر و 73 امتیاز، صدرنشین است.

دیدگاه‌ها