کد خبر : 1751517 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 13:50 | 30.6K بازدید | 4 دیدگاه

از بازیکن آکادمی کیا آزمایش ایکس ری می‌گیرند

بعد از آنکه کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران آکادمی کیا را به دلیل استفاده از بازیکن صغر سنی محکوم کرد، این آکادمی درخواست تجدیدنظر در رای صادرشده را به کمیته استیناف داده است.

از بازیکن آکادمی کیا آزمایش ایکس ری می‌گیرند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  مهر، هفته گذشته بود که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران بعد از ماه‌ها بررسی شکایت چند باشگاه رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، آکادمی کیا را به دلیل استفاده از بازیکن صغر سن و تخلف در این زمینه محکوم کرد. علاوه بر جریمه نقدی آکادمی و محرومیت دو ساله بازیکن، نتایج رو در روی بازی این آکادمی با چند تیم هم به سود شاکیان تغییر یافت.

 

این آکادمی همان روز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این آرا واکنش شدیدی نشان داد و کمیته انضباطی هیات فوتبال را متهم کرد که سن بازیکن را با «چشم» تشخیص داده است.در همین ارتباط، آکادمی کیا از فرصت قانونی خود برای شکایت به کمیته استیناف هیات فوتبال استان تهران و شکستن رای استفاده کرده و درخواستش را به این کمیته ارائه داده است.

حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: این رایی است که کمیته انضباطی آن را صادر کرده است و ما هم نمی‌توانیم کاری کنیم. بنده به عنوان رئیس هیات، مجری آرا هستم و دخالتی در آن ندارم.

 

شیرازی با بیان اینکه آکادمی کیا درخواست استیناف خود را ارائه کرده است، یادآور شد: باید اسناد و مدارک دوباره بررسی شود. شاید آن بازیکنان را احضار کنند و شاید بخواهند که شناسنامه خود را بیاورند. شاید هم کار به آزمایش DNA و «ایکس - ری» بکشد تا به واقعیت برسند.

 

وی ادامه داد: کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران پنج بار این بازیکنان را احضار کرد. اگر مشکلی نباشد طرف بعد از یک، دو یا نهایتاً سه بار احضار به جلسه می‌رود. حتی پدر این بازیکنان را خواستند که نیامد. بنده در جریان جزئیات نیستم و کمیته‌های انضباطی و استیناف ارکان مستقل هستند. هر تصمیمی این کمیته‌ها بگیرند اجرا می‌شود.

دیدگاه‌ها