کد خبر : 1751529 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 14:31 | 35.9K بازدید | 6 دیدگاه

توضیح سرمربی برایتون در مورد نیمکت‌نشینی جهانبخش

در سی و سه هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس تنها در 20 هفته علیرضا جهانبخش شانس بازی به دست آورده است که در اکثر این بازی ها به عنوان مهره جانشین وارد میدان شده است.

توضیح سرمربی برایتون در مورد نیمکت‌نشینی جهانبخش

به گزارش"ورزش سه"، نمونه اش در بازی با شفیلدیونایتد در هفته سی و سوم لیگ برتر جزیره که از دقیقه 67 به جای گروس وارد میدان شد و با وجود بازی خوب در پایان شاهد شکست یک بر صفر تیمش در برابر حریفی بود که سقوطش به دسته پایین تر مسجل شده است. 557 دقیقه بازی در 20 مسابقه به همراه دو گل و دو پاس گل نشان می دهد اگر به این بازیکن ایرانی توجه بیشتری از سوی سرمربی برایتون می شد می توانست عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد. کما اینکه در بازی دیشب یکی از خوب های تیمش بود و برای هم تیمی هایش موقعیت گل هم مهیا کرد که از آن استفاده ای نبردند.

 

اما گراهام پاتر سرمربی برایتون حتما برای این تصمیم خود دلایل قانع کننده ای دارد و در اینباره می گوید: « جهانبخش همواره صبورانه منتظر بازی بوده و برای تیمش مبارزه کرده است. او خوب تمرین می‌کند و در زمین می‌جنگد. فکر می‌کنم جهانبخش نمایش خوبی از خود به جای گذاشته و زمانی وارد زمین می‌شود که انتظار داریم تغییری در بازی بدهد. این هم گاهی نقش شماست. شاید ناامید کننده باشد که از ابتدا در ترکیب اصلی نباشید اما آماده هستید که به محض فراخوانده شدن به تیم کمک کنید. فکر می‌کنم جهانبخش با چنین ذهنیتی وارد زمین می‌شود.»

 

علیرضا جهانبخش در ابتدای فصل با تمایل باشگاه برایتون برای انتقال قرضی اش به باشگاه های هلندی از جمله آژاکس مواجه شد اما اعلام کرد قصد جدایی از برایتون ندارد و به جای اینکه بازگشت به عقب کند و به فوتبال هلند برگردد ترجیح می دهد دربرایتون بماند و با مبارزه و تمرین شانس بازی در برایتون را به دست بیاورد. او همان طور که اشاره شد در 20 بازی از 33 بازی لیگ برتر جزیره فرصت حضور در ترکیب تیمش را پیدا کرد اما با وجود تلاش فراوان هنوز به بازیکن ثابت برایتون تبدیل نشده است و باید منتظر ماند و دید که در تعطیلات تابستانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها