کد خبر : 1751561 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 17:06 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

کمال، تنها نماینده ایران در تیم منتخب هفته چهارم ACL

کمال کامیابی‌نیا با نمایش درخشان مقابل گوای هند، به تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

کمال، تنها نماینده ایران در تیم منتخب هفته چهارم ACL

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پایان رسید و این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس با پیروزی قاطعانه مقابل گوآ، تا حد زیادی صعودش را قطعی کرد اما استقلال، تراکتور و فولاد هنوز شرایط پیچیده ای دارند.

 

اتفاق مهم این هفته پیروزی چهار گله استقلال تاجیکستان مقابل الهلال عربستان بود که باعث شد تا این تیم سه نماینده در تیم منتخب این هفته آسیا داشته باشد. منوچهر جلیلوف و منوچهر صفروف که دو گل برای تیمشان زدند به همراه الکسی لارین که در خط دفاعی درخشید. النصر هم با پیروزی مقابل فولاد سه بازیکنش را به تیم هفته فرستاد: ولی علی دروازه بان، سلطان الغنام مدافع چپ و عبدالرزاق حمدالله که گل زیبایی را به ثمر رساند.

 

 

1594961

 

 

جلال الدین ماشاریپوف ستاره تیم شباب الاهلی که به پیروزی تیمش مقابل آلمالیق کمک کرد، در سمت راست خط هافبک این دیده می‌شوند و انزور اسماعیلوف به همراه خوجی اکبر علینوف دو بازیکن ازبک دیگر هم در این تیم حضور دارند.

 

مایل اولوگانو ستاره خط حمله الدحیل که بار دیگر برابر استقلال درخشان ظاهر شد و دبل کرد، در نوک پیکان خط حمله حضور دارد و  کمال کامیابی نیا هم با نمایش مطلوب مقابل گوآی هند، تنها نماینده ایران در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیاست.

 

هفته پنجم این مسابقات فردا با دیدار پرسپولیس - الوحده از ساعت 19 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها