کد خبر : 1751661 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 09:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک / مس به دنبال تداوم اختلاف 4 امتیازی

هفته بیست و دوم لیگ یک امشب با برگزاری چهار دیدار حساس پیگیری می شود. چهار دیداری که در آن یا پای صعود در میان است یا بقاء در جدول رده بندی.

لیگ یک / مس به دنبال تداوم اختلاف 4 امتیازی 

به گزارش"ورزش سه"، طبیعی است حساسیت در بازیهای لیگ یک به مراتب از بازی های لیگ برتر بالاتر باشد به این خاطر که درلیگ یک موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند اما درلیگ برتر ماندن در جدول بازی ها هم موفقیت به حساب می آید. 

 

در بازی های امشب آرمان گهر در خانه میزبان استقلال خوزستان است که در رده ی دوم جدول قرار دارد. آرمان گهر برای اینکه از تیم های انتهای جدول فاصله بگیرد برای کسب سه امتیاز این دیدار برنامه ریزی کرده و از سویی استقلال خوزستان هم می خواهد موقعیتی که به سختی بدست آورده آنرا تثبیت کند. آرمان گهر در بازی پیشین در خانه تیم خوب ملوان را 2-1 شکست داد و به لطف ارایه بازی تهاجمی می توانست با نتیجه ی بهتری هم پیروز شود. شاید مهمترین چالش پیش روی تیم میزبان بازی دفاعی خوب استقلال خوزستان باشد و اینکه تیمی است با دفاع همه جانبه و استفاده از ضد حملات سعی در رسیدن به کسب سه امتیاز دارد. استقلال خوزستان در گذشته با تکیه بر این شیوه از بازی قهرمان لیگ برتر هم شد و باید منتظر ماند و دید که آیا آرمان گهر قادر خواهد بود با ارایه بازی تهاجمی از این چالش عبور کند یا نه. 

 

استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا در اهواز با هم بازی خواهند کرد. استقلال ملاثانی به تیم های انتهای جدول نزدیک است و برای اینکه خیالش از بابت بقاء راحت شود این هفته ها باید دست کم در دیدارهای خانگی پیروز شود. این اولین بازی شهرداری آستارا با هدایت احمد جمشیدیان است. شهرداری آستارا در هفته های اخیر به دلیل مشکلات مالی افت فاحشی در جدول رده بندی داشته ودر بازی گذشته هم سه گل از بادران خورد. با این حال شهرداری آستارا اگر در این بازی به سه امتیاز دست یابد با فجر سپاسی هم امتیاز می شود و دوباره می تواند یکی از مدعیان صعود شود. 

 

1592961

 

در تهران جدال دو تیم پایتخت نشین یعنی بادران و هوادار نیز اهمیت بسیار بالایی برای هر دو تیم دارد. یکی از چالش های بادران که تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید این بود که در سایه حملات متعددی که خلق می کرد در دفاع هم آسیب پذیر بود و این در برخی از بازی ها موجب شد به خاطر عدم بهره گیری از موقعیت ها شکست را پذیرا شود اما به نظر می رسد با مهره های جدیدی که به ترکیب اضافه کرده از جمله مهرداد طهماسبی دروازه بان نساجی – سید مهدی قریشی مدافع آلومینیوم اراک و ... به تیم بهتری در فاز دفاعی تبدیل شده و در دو بازی اخیر خود گلی دریافت نکرد. هر دو آقای گل بازی ها یعنی حمید کاظمی و ایمان غلامی در ترکیب بادران حضور دارند و این یک چالش سخت برای هوادار خواهد بود؛ حریفی که اگر می خواهد داعیه صعود داشته باشد باید در این بازی برنده از میدان خارج شود. 

 

و در دیگر بازی امشب نود ارومیه در خانه میزبان مس کرمان است. نود در خطر سقوط به دسته ی پایین تر قرار دارد و هم اکنون یکی از گزینه های سقوط است اما مس کرمان تیم صدرنشین بازی ها به حساب می آید. تیمی که 4 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. بدون شک رضا مهاجری و تیمش به دنبال حفظ این اختلاف هستند و اگر پیروز شوند حتی ممکن است این اختلاف بیشتر هم شود چرا که محرز نیست استقلال خوزستان در مصاف با آرمان گهر به طور قطعی پیروز شود. قابل پیش بینی است در این دیدار هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شوند.

دیدگاه‌ها