کد خبر : 1751682 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 11:23 | 82.4K بازدید | 22 دیدگاه

فقط شماره ده را مهار کنید 

کابوس الاهلی ؛ دیاباته نیست - قایدی چی؟

خاطرات هواداران الاهلی از مهدی قایدی آنها را از آینده و بازی مقابل استقلال می‌ترساند.

کابوس الاهلی ؛ دیاباته نیست - قایدی چی؟ 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و الاهلی بامداد چهارشنبه در حساس ترین دیدار گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. دیداری که برنده آن می تواند خود را در مرحله بعدی این رقابت ها ببیند و شاگردان مجیدی در صورت پیروزی، گام بزرگی را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی برمی دارند.


اما استقلال در دیدار با الدحیل با نتیجه تساوی 2 – 2 متوقف شد تا صدر جدول همچنان در اختیار این تیم قطری باشد. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان در دقایق پایانی دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بازی را ادامه دهد و استقلال در وقت های تلف شده نیمه دوم با یک یار کمتر بازی را ادامه داد. همانطور که انتظار می رفت، دیاباته به بازی بعدی استقلال مقابل الاهلی نمی رسد و مهاجم 4 گله آبی پوشان، به همراه نادری غایبین تیم مجیدی در این جدال حساس خواهند بود. 


مشعل العتیبی سردبیر روزنامه معروف الریاضیة و عضو فدراسیون فوتبال عربستان نیز با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود، خبر از غیبت دیاباته در برابر الاهلی داد. اما نکته جالب اینکه هواداران الاهلی با ارسال کامنت های زیادی در زیر این توئیت، اعلام کردند که بازیکن خطرناک استقلال، مهدی قایدی است.


هواداران الاهلی با اعلام اینکه قایدی جوان بازیکن زهرداری است که می تواند خط دفاعی الاهلی را به راحتی به هم بریزد، آرزو کردند که به جای دیاباته، قایدی دچار آسیب دیدگی می شد تا او نتواند در برابر تیم آنها صف آرایی کند!


درخشش خیره کننده قایدی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث تعریف و تمجید بسیاری از فوتبال‌دوستان عرب زبان منطقه شده و آنها معتقدند که کیفیت فنی قایدی فراتر از فوتبال آسیاست .


در زیر تعدادی از نظرات هواداران الاهلی در واکنش به مصدومیت دیاباته و ترس و واهمه آنها در مواجهه با مهدی قایدی را با هم مرور می کنیم:

1595180

1595178

آنها یک بازیکن جوان در مرکز میدان دارند که با حرکات خطرناک خود گل چهارم را از وسط زمین به ثمر رساند.

 

1595179

این بازیکن (دیاباته) فقط در 20 دقیقه آخر مسابقه به میدان آمد و آنها گل پنجم را به ثمر رساندند... با مصدومیت او نیز تیم آنها تحت تأثیر قرار نمی گیرد.. آنها به صورت تیمی و گروهی بازی می کنند...

 

1595181

خطرناک ترین بازیکن استقلال شماره 10 مهدی قایدی است
 اگر خطر او مهار شود، الاهلی پیروز خواهد شد، انشاالله

 

1595177

خبر خوبی است (غیبت دیاباته) خدا کمک کند تا غیبت قایدی خطرناکترین بازیکن مسابقات را بشنویم

 

1595176

مهمترین چیز، مهدی قایدی ، پسر شماره 10 است که باید او را مهار کرد.
او خیلی خطرناک خواهد بود

دیدگاه‌ها