کد خبر : 1751712 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 13:41 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

"درآمدن از بازنشستگی منتفی است"

شوخی کین با نویل: تو سوپرلیگ را خراب کردی

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، در اینستاگرام خود به شوخی با هم تیمی قدیمی خود، گری نویل، پرداخته است.

شوخی کین با نویل: تو سوپرلیگ را خراب کردی

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سوپرلیگ اروپا هفته گذشته اعلام وجود کرد و مشخص شد شش تیم انگلیسی از جمله منچستریونایتد نیز اعضای موسس این لیگ شورشی هستند، اعتراضات بسیاری از گوشه گوشه جهان فوتبال علیه این تورنمنت جنجالی صورت گرفت و گری نویل یکی از کسانی بود که شدیدترین موضع‌گیری ها را علیه سوپرلیگ داشت.

 

ستاره سابق یونایتد کسانی که پشت پروژه سوپرلیگ بودند را شیاد خواند و خواستار جریمه و کسر امتیاز و حتی پس گرفتن جام های قهرمانی از شش تیم انگیسی حاضر در سوپرلیگ شد.

روی کین، هم تیمی سابق نویل، نیز یکی از منتقدان این طرح بود که حرص و طمع باشگاه هایی که به پروژه سوپرلیگ پیوسته بودند را به شدت سرزنش کرد.

کین اما در پستی اینستاگرامی از گری نویل شکایت کرده که باعث شده او و پل اسکولز نتوانند از بازنشستگی درآمده و به سوپرلیگ بپیوندند!

 

1595244

 

روی کین که در روزهای گذشته به همراه پل اسکولز، دیگر اسطوره یونایتد، به تماشای پیروزی 2-0 سالفورد سیتی برابر منسفیلد رفته بود، عکسی دو نفره با حضور اسکولز را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: "دیدن دوباره اسکولزی در بازی سالفورد خوب بود. برنامه های ما برای در آمدن از بازنشستگی و پیوستن به سوپرلیگ اروپا توسط گری نویل خراب شده اند."

 

نویل نیز پاسخ این شوخی را با کامنت گذاشتن ایموجی های خنده داده است.

 

گری نویل که کارشناس اسکای اسپورت است، یکی از شناخته شده ترین منتقدان سوپرلیگ بود و به همراه جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، به دلیل انتقاد بی وقفه از سوپرلیگ پرداخت و توسط هواداران و چهره های فوتبال مورد تحسین و ستایش گسترده قرار گرفتند.

پروژه سوپرلیگ البته خیلی زود با شکست مواجه شد و منچسترسیتی و چلسی انصراف خود از حضور در این رقابت ها را اعلام کردند و خیلی زود دیگر تیم های انگلیسی نیز به آنها پیوستند.

 

میلان، اینتر و اتلتیکو نیز تیم های بعدی بودند که از این پروژه کنار کشیدند. اکنون از بین دوازده عوض موسس تنها رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا همچنان پایبند به سوپرلیگ باقی مانده اند.

این به آن معنا است که سوپرلیگ ممکن است بار دیگر به زندگی بازگردد و روی کین هنوز شانس بازگشت از بازنشستگی را دارد!

دیدگاه‌ها