کد خبر : 1751897 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 10:05 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

تمرینات خاص الاهلی برای بازی با استقلال

روزنامه الریاضیة نوشت که سرمربی الاهلی در آخرین تمرین این تیم قبل از بازی با استقلال، بر روی پاس های تک ضرب و سرعتی تأکید زیادی داشته است.

تمرینات خاص الاهلی برای بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و الاهلی در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. روزنامه الریاضیة با گزارشی از آخرین جلسه تمرینی الاهلی نوشته است که ریجکمپ تمرینات خاصی را برای مصاف با استقلال در نظر گرفته است.


در آخرین جلسه تمرینی الاهلی، ریجکمپ سرمربی الاهلی یک مانور گروهی بزرگ را در کل استادیوم انجام داد که در آن تاکتیک های فنی مورد نظرش را برای شاگردانش تشریح کرد. همچنین او با یادآوری برخی از اشتباهات بازیکنان در آخرین دیدار مقابل الشرطه، به آنها متذکر شد که این اشتباهات را مقابل استقلال تکرار نکنند.


همچنین بازیکنان قبل از انجام کارهای تاکتیکی، یک جلسه تمرینات خاص برای آمادگی جسمانی و ریکاوری انجام دادند و در پایان نیز ریجکمپ از بازیکنان خواست تا تمرینات ضربدری با توپ و پاس های تک ضرب تنها با یک تماس را انجام دهند تا از این روش در بازی با استقلال بهره بگیرند.


همچنین الریاضیة به انگیزه های الاهلی برای انتقام پرداخت و نوشته است: از یک طرف بازیکنان الاهلی به دنبال انتقام شکست 5 بر 2 در بازی نخست مقابل استقلال هستند و از سوی دیگر با کسب سه امتیاز بازی، آنها شانس خود برای صعود به مرحله بعد را افزایش می دهند.


الریاضیة در پایان نوشته است: با توجه به قدرت حریف و تمایل به جمع آوری امتیاز بازی برای احیای شانس صعود به دور بعد، انتظار می رود ریجکمپ با رویکرد تاکتیکی خاصی این مسابقه را انجام دهد. در طی دو روز گذشته او برای استراحت بازیکنان تلاش کرده است تا قبل از اینکه آنها با آموزش های فنی و تاکتیکی مواجه شوند، به تمرینات تفریحی بسنده کرده بود.

دیدگاه‌ها