کد خبر : 1751932 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 12:45 | 57.5K بازدید | 11 دیدگاه

کار سخت الاهلی برای انتقام از استقلال (عکس)

روزنامه الشرق الاوسط در گزارش امروز خود به نبرد انتقامی نماینده عربستان مقابل استقلال ایران پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال ایران در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 بامداد فردا به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت؛ تیمی که آبی پوشان در دور رفت با نتیجه 5 بر دو آن را درهم کوبیده بودند. دو تیم با توجه به شرایط جدول گروه سوم، تقابل بسیار حساسی را پیش رو دارند چرا که هر دو در حال حاضر 7 امتیازی و پایین تر از الدحیل 8 امتیازی به دنبال حفظ شانس صعود خود هستند.

 

روزنامه الشرق الاوسط در گزارش امروز خود به نبرد انتقامی نماینده عربستان مقابل استقلال ایران پرداخته و نوشت: الاهلی به دنبال تداوم بخشیدن به بردهای خود در گروه سوم است. این تیم می خواهد امید صعود خود به دور حذفی را زنده نگه دارد و در صدد این است که انتقام شکست بزرگی که از نماینده ایران در دور رفت متحمل شده بود را گرفته و این شکست پرگل را جبران کند. شکست سنگین مقابل استقلال شروع بدی برای الاهلی رقم زد اما این تیم در ادامه با کسب دو برد مقابل الشرطه به صدر نزدیک شده و خود را به عنوان یک مدعی صعود مطرح کرد.

 

در گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم الدحیل با 8 امتیاز صدرنشین است و استقلال با 7 امتیاز و تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی 7 امتیازی در رتبه دوم قرار دارد. الشرطه هم بدون امتیاز آخر است. الاهلی می داند که برای شکست دادن استقلال کار سختی در پیش دارد. نماینده ایران در 4 بازی 13 گل به ثمر رسانده و و بهترین خط حمله مسابقات است. فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی چهره های شاخص استقلال در این بازی خواهند بود که الاهلی باید مواظب آنها باشد.

 

1595555

دیدگاه‌ها