کد خبر : 1752033 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 23:40 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

یواخیم لوو دست به دامن ستاره های بایرن می شود

فرانس فوتبال مدعی شد یواخیم لوو برای موفقیت در آخرین تورنومنت خود با آلمان روی ستاره‌های بایرن مونیخ حساب ویژه ای باز کرده است.

یواخیم لوو دست به دامن ستاره های بایرن می شود

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که به شکل رسمی مشخص شد یواخیم لوو آخرین ماه های حضور خود در تیم ملی آلمان را پشت سر می گذارد و بعد از سال ها از این تیم جدا خواهد شد. در واقع رقابت های یورو آخرین تورنومنتی محسوب می‌شود که لوو در آن هدایت مانشافت را برعهده خواهد داشت.

 

 

1535641

 

 

اگرچه آلمان در سال 2014 بعد از سال ها موفق شد به مقام قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند و همین موضوع لوو را به چهره ای بسیار محبوب در بین فوتبال دوستان این کشور تبدیل کرد اما آن ها در سال های گذشته نتایج کابوس واری کسب کرده‌اند؛ از ناکامی در جام ملت های قبلی گرفته تا حذف مفتضحانه از رقابت‌های جام جهانی 2018 همه نتایجی بود که باعث شد انتقادات از لوو به اوج خود برسد و نهایتاً تصمیم به جدایی از آلمان بعد از یورو 2020 بگیرد.

 

اما طی ماه‌های اخیر گزارشات حاکی از آن بود که یواخیم لوو از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است تا در آخرین تورنومنت خود با آلمان به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند. در همین راستا فرانس فوتبال ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده که لوو برای موفقیت در یورو حساب ویژه ای روی ستاره های بایرن مونیخ باز کرده است.

 

 

1523774

 

 

بر این اساس مانوئل نویر، نیکلاس سوله، ژروم بواتنگ، جاشوا کیمیش، لئون گورتزکا، لروی سانه، سرژ گنابری و توماس مولر در اولین بازی آلمان در رقابتهای یورو به عنوان بازیکن اصلی مقابل فرانسه به میدان خواهند رفت؛ این بدان معناست که یواخیم لوو برای موفقیت در یورو دست به دامن ستاره های بایرن مونیخ شده است.

دیدگاه‌ها