کد خبر : 1752108 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 10:35 | 46.9K بازدید | 27 دیدگاه

دل مهاجم ایرانی با تیم های روسی است 

والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟

با نزدیک شدن به انتهای فصل لیگ برتر روسیه رسانه های روسی خبر از حضور سردار آزمون در تیم های مطرح اروپایی می دهند.

والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، ترانسفر سردار می تواند اتفاق محتملی در تعطیلات تابستانی باشد. به این خاطر که سردار آزمون هم اکنون با 16 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد و از سویی تعطیلات تابستانی پیش رو آخرین فرصت برای ترانسفر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. سردار آزمون تنها یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و اگر در تعطیلات تابستانی اردوی این تیم را ترک نکند در پایان فصل آتی بازیکن آزاد اعلام می شود و آنوقت حضورش در تیم جدید برای تیم زنیت آورده ای نخواهد داشت. این در حالی است که زنیت برای خرید سردار آزمون از روبین 12 میلیون یورو هزینه کرده است و در صورت قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر روسیه که محتمل به نظر می رسد باید یک میلیون یوروی دیگر به روبین کازان بدهد. 

 

این پیشنهادات در حالی از سوی رسانه های روسی از جمله سایت اسپورتس پر رنگ جلوه داده می شود که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش تر هم پیشنهادات خوبی را برای بازی در تیم های مطرح اروپایی دریافت کرده بود اما ترجیح داد در تیم های روسی به بازی خود ادامه دهد. روبین – روستوف و زنیت سه تیمی هستند که سردار آزمون بعد از جدایی زودهنگام از فوتبال ایران در آنها بازی کرده است و اگر در پایان فصل جاری تصمیم به ترک روسیه بگیرد برای اولین بار در کارنامه ی بازیگری اش حضور در یک تیم غیر روسی را تجربه خواهد کرد و این یک چالش جدید برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود. 

 

سردار آزمون نه تنها به خاطر حضور در نوک خط حمله تیم ملی و بازی در جام جهانی 2018 بلکه به خاطر بازی هایی که با تیم های روسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بازیکن شناخته شده ای بشمار می رود و ایضا گل هایی که در این مسابقات به ثمر رسانده؛ مثلا بایرن مونیخ. به هر صورت برای اهالی فوتبال محرز شده باشگاه سویا به طور جدی خواهان بخدمت گیری سردار آزمون است و حتی پیشنهاد خود را رسمی کرده است. باشگاه سویا برای بخدمت گیری سردار آزمون 15 میلیون یورو به باشگاه زنیت خواهد پرداخت و دستمزدی که برای این بازیکن در نظر گرفته دارای آپشن های جذابی است. 

 

1595873

 

هم چنین سایت اسپورتس روسیه نوشته او در رادار باشگاه آرسنال انگلیس قرار دارد. تیمی که در لیگ برتر جزیره سکوی پرتاب بازیکنان جوان است و ایضا رسانه های اسپانیایی نیز خبر از خیز باشگاه والنسیا برای بخدمت گیری سردار آزمون می دهند. در عین حال نباید فراموش کنیم زنیت به عنوان قهرمان لیگ برتر روسیه برای تداوم سیر صعودی و هم چنین حضور بهتر در لیگ قهرمانان اروپا به نسبت دو فصل گذشته نیاز مبرمی به این مهاجم ایرانی دارد و شاید در روزهای آتی تصمیم به تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی بگیرد. بر کسی پوشیده نیست در صورت حضور تاثیر گذار زنیت در لیگ قهرمانان اروپا این باشگاه با درآمدهای جنبی که خواهد داشت براحتی به سود فروش سردار آزمون از دست خواهد یافت در حالی که سردار آزمون را هم حفظ کرده است. به واقع ادامه ی حضور سردار آزمون در تیم زنیت و تمدید قرارداد با این باشگاه روسی هم اتفاق محتملی است به خصوص که این مهاجم در سال های اخیر به همه ی پیشنهاداتی که از سوی تیم های مطرح اروپایی دریافت کرده پاسخ منفی داده است.

 

 از آنجایی که باشگاه زنیت یک فصل دیگر با سردار آزمون قرار دارد تصمیم گیرنده اصلی در مورد این بازیکن است. در صورتی که باشگاه زنیت تصمیم به فروش سردار آزمون بگیرد این بازیکن به طور جدی باید روی پیشنهادات ارایه شده متمرکز شود و یکی از آنها را برای بازی برگزیند. فعلا سردار آزمون و هم چنین مدیران باشگاه روسی در اینباره اظهار نظری نداشته اند اما پیش بینی می شود در روزهای آتی سماک سرمربی زنیت در این باره صحبت کند. او فصل گذشته در حالی که خیلی از رسانه های روسی صحبت از حضور سردار آزمون در تیم های متعددی اروپایی می کردند گفت قرار نیست سردار به تیم جدیدی ملحق شود وقتی در تمرین ما حضور دارد و مشغول آماده سازی است و در نهایت هم این چنین شد و سردار در زنیت ماند و هم اکنون در حال کسب سومین قهرمانی در لیگ برتر روسیه و کسب عنوان آقای گلی است.

دیدگاه‌ها