کد خبر : 1752167 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 13:34 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی یونایتد کاپیتان جالوروسی را می‌خواست؛

فرگوسن فاش کرد: توتی نمی‌خواست رم را ترک کند

سر الکس فرگوسن، اسطوره منچستریونایتد، درباره پیروزی 7-1 شیاطین سرخ برابر رم در چمپیونزلیگ صحبت کرده است و تایید کرده که قصد داشته با فرانچسکو توتی قرارداد امضا کند.

فرگوسن فاش کرد: توتی نمی‌خواست رم را ترک کند

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار رفت از دور نیمه نهایی لیگ اروپا بین منچستریونایتد و رم، سر الکس فرگوسن درباره تاریخ رقابت این دو تیم صحبت کرده است.

سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ با یادآوری برد تاریخی 7-1 منچستریونایتد برابر رم در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در سال 2007، می گوید که بلافاصله متوجه شده شبی به یاد ماندنی در اولدترافورد در حال رقم خوردن است.

 

1595927

 

فرگوسن گفت: "هر بازیکن بهترین موسیقی که می توانست را نواخت و در کنار هم تشکیل یک سمفونی عالی را دادند. من بلافاصله احساس کردم که دارم یکی از آن شب هایی را پشت سر می گذارم که خیلی به ندرت در زندگی یک سرمربی رخ می دهند."

فرگوسن می گوید پس از مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی رم، برای خوش و بش معمول بین دو سرمربی رقیب به دفتر او رفته است.

فرگوسن افزود: "من خیلی خوشحال شدم که اسپالتی دعوت من را پذیرفت و اینکه او در نهایت روی حرفش ماند و آمد، نشان می داد که او چه شخصیت قدرتمندی دارد.

به نظرم اصلا برای او آسان نبود که با من رو به رو شود، اما او مثل یک ورزشکار واقعی، پا پس نکشید."

 

1595926

 

اسطوره منچستریونایتد در اتوبیوگرافی خود به فرانچسکو توتی نیز اشاره کرده است، فرگوسن در پاسخ به این سوال که آیا هرگز به دنبال امضای قرارداد با ستاره ایتالیایی بوده است، گفت: "ما این بازیکن را دوست داشتیم و دل‌مان می خواست که او هم یکی از بازیکنان‌مان باشد. اما وقتی از علاقه‌مان صحبت کردیم، خیلی سریع مشخص شد که توتی نمی خواهد رم را ترک کند.

او عمیقا به شهرش وابسته بود. کارنامه او مشخص است. توتی فقط پیراهن رم را پوشید."

 

دیدگاه‌ها