کد خبر : 1752316 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 10:31 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی پرگل پدیده در دیدار تدارکاتی

شاگردان مهدی رحمتی در دومین دیدار دوستانه خود موفق شدند حریف گمنام خود را با نتیجه‌ای پرگل از پیش‌روی بردارند.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه برنامه آماده‌سازی تیم فوتبال پدیده خراسان، عنابی‌پوشان مشهدی روز گذشته و در دومین دیدار متوالی دوستانه خود پس از تعطیلات پیش‌آمده به دلیل دیدارهای آسیایی، به مصاف تیم آرامش مشهد رفتند؛ مهدی رحمتی که پیش از این مسابقه تیمش را در مقابل تیم پاس مشهد محک زده بود، بازهم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پدیده را به میدان فرستاد.

 

1596095

 

در نیمه اول رحمتی سعی کرد بیشتر از بازیکنان اصلی خود استفاده کند و آمادگی آن‌ها را بسنجد و بازی با برتری چهار بر صفر پدیده‌ای‌ها خاتمه یافت؛ امین قاسمی‌نژاد، رحمان جعفری، احمد الجبوری و علی نعمتی گلزنان پدیده در نیمه نخست بودند. با شروع نیمه دوم ترکیب پدیده دست‌خوش تغییراتی شد و بازیکنان ذخیره وارد ترکیب شدند.

 

در این نیمه الجبوری یکبار دیگر توانست برای تیمش گلزنی کند و در واپسین لحظات بازی دروازه پدیده باز شد تا بازی در نهایت با حساب پنج بر یک به سود پدیده به پایان برسد؛ این آخرین دیدار دوستانه پدیده‌ای‌ها پیش از اردوی تهران بود و آن‌ها از هفته آینده قرار است به تهران سفر کنند و دوره آماده‌سازی همراه با انجام چند بازی دوستانه را در تهران سپری کنند.

 

 

 

 

1596094

 

1596093

دیدگاه‌ها