کد خبر : 1752458 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 23:10 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مربی گل گهر به صدا و سیمای کرمان

سعید الهویی می گوید این حق مردم سیرجان است که تیم محبوبشان که این روزها شرایط خوبی هم دارد را از شبکه استانی ببینند.

اعتراض مربی گل گهر به صدا و سیمای کرمان

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر پس از پیروزی آسان آبی های سیرجانی مقابل پارس جنوبی جم که با پیروزی 3 بر صفر این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی همراه شد،

 

در گفتگو با خبرنگاران از صدا و سیمای کرمان انتقاد کرد و گفت: من از طرف تیم این سوال را از صدا و سیمای استان کرمان را دارم؛ اینکه چرا بازی نماینده این استان در جام حذفی پخش نشده است؟ به هر حال تیم گل گهر این روزها شرایط بسیار خوبی در لیگ دارد و در جام حذفی هم به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کرده است. این تیم هواداران پرشماری در شهر سیرجان دارد. مجموعه بزرگی پشت این تیم است و فکر می کنم حق مردم سیرجان باشد که تیمشان را حداقل از شبکه استانی ببینند.


او ادامه داد: بعضی شهرهای دیگر در استان های دیگر هستند که فشار می آورند تا بازی آنها در شبکه های کشوری و سراسری پخش شود. ولی فکر می کنم حق مردم سیرجان باشد که تیمشان را حداقل از شبکه استانی ببینند. ما از صدا و سیمای استان کرمان و امیدواریم در هفته بعد این کج سلیقگی و بی توجهی به نماینده موفق استان ادامه پیدا نکند و مردم بتوانند تیم محبوبشان را از قاب تصویر تلویزیون ببینند.

دیدگاه‌ها