کد خبر : 1752522 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:09 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت برابر ویارئال؛

آرتتا: اگر قرار بود ببازیم، این بهترین نتیجه بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، قبول دارد که با توجه به نمایش ضعیف توپچی ها شکست 2-1 برابر ویارئال بهترین نتیجه ای بود که می توانست به آن امیدوار باشد.

آرتتا: اگر قرار بود ببازیم، این بهترین نتیجه بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آرسنال در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میهمان ویارئال بود و نتیجه را 2-1 به شاگردان اونای امری واگذار کرد. حریف اسپانیایی حالا در بازی برگشت که هفته آینده در لندن برگزار می شود، دست بالا را نسبت به توپچی ها دارد هر چند آرتتا و شاگردانش می توانند به تک گل ارزشمند نیکلاس په‌په در خانه حریف دلخوش باشند.

گل های ویارئال را مانو تریگروس و رائول آلبیول در دقایق 5 و 29 بازی وارد دروازه آرسنال کردند و با وجود اخراج دنی سبایوس در دقیقه 57 از بازی، بوکایو ساکا موفق شد یک ضربه پنالتی برای ؤآسنال به دست بیاورد و تک گل توپچی ها را نیکلاس په‌په در دقیقه در دقیقه 73 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

1596440

 

آرتتا پس از پایان مسابقه گفت: "ما نمی خواستیم به اینجا بیاییم و ببازیم اما پس از پیش روی بازی به آن شکل و 2-0 عقب افتادن و 10 نفره شدن، باید از این نتیجه راضی باشیم.

اگر باید ببازی، این بهترین نتیجه ای است که می توانستیم بگیریم. دو نیمه متفاوت داشتیم."

 

1596443

 

آرتتا در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث تغییر تیمش در نیمه دوم شد، گفت: "ما دوباره تبدیل به خودمان شدیم. در نیمه اول دقایق بسیاری بود که ما خودمان نبودیم.

ما بی نظم بودیم، شروع به تعقیب توپ کردیم، در کار با توپ چندان دقیق نبودیم، فضاهای مناسب را اشغال نکردیم و کنترل کافی نداشتیم.

ما به اندازه کافی خطرناک نبودیم یا عطش درست برای حمله به محوطه جریمه حریف را نداشتیم. در نیمه دوم اوضاع کاملا متفاوت شد."

 

1596437

 

آرتتا درباره صحبت هایی که در بین دو نیمه با شاگردانش کرده است افزود: "به آنها گفتم "ما اینجا یک شانش داریم. چیزی که پیش روی ما است چالش بزرگی است، اما ما شانس این را داریم که موفق شویم.

اما این اتفاق باید الان بیافتد. در بازی برگشت دیگر خیلی دیر است. باید اوضاع را همین الان تغییر دهیم. اگر موفق شویم این کار را انجام دهیم می توانیم در اینجا به موقعیتی کاملا متفاوت برسیم.

با این وجود ما باز هم اتفاق دیگری را داشتیم که دریافت کارت قرمز و 10 نفره بازی کردن برابر این تیم بود و بچه ها باز هم به سطح دیگری رفتند و ما به گل رسیدیم."

 

1596442

 

این نخستین بار بود که از سال 1999 به بعد، یک سرمربی سابق آرسنال موفق به شکست دادن توپچی ها می شود.

 

 

دیدگاه‌ها