کد خبر : 1752534 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:18 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

در شب کابوس‌وار الدترافورد؛

این رم بدشانس؛ سوختن سه تعویض در 37 دقیقه

در شرایطی شب گذشته رم در الدترافورد متحمل شکستی سنگین مقابل منچستر یونایتد شد که آن‌ها سه تعویض اجباری داشتند.

این رم بدشانس؛ سوختن سه تعویض در 37 دقیقه

به گزارش "ورزش سه" دقیقه 5 پیش از آن‌که گلی در جشنواره گل‌ها میان منچستر یونایتد و رم رد و بدل شود، گونزالو ویار به دلیل مصدومیت ورتو آماده ورود به زمین شد تا خیلی زود و غیرمنتظره اولین تعویض بازی به دلیل مصدومیت هافبک رم رقم بخورد؛ در شرایطی که بازی یک بر یک دنبال می‌شد، شوت سنگین پل پوگبا با واکنش تماشایی پائو لوپز همراه شد که این واکنش باعث آسیب‌دیدگی لوپز هم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

 

1596477

 

1596482

 

مصدومیتی که دومین تعویض رم را اجباری کرد و در دقیقه 28 میرانته به عنوان دروازه‌بان دوم به جای لوپز وارد زمین شد؛ بازیکنان رم در شادی کامبک مقابل منچستر و رسیدن به برتری دو بر یک بودند که اسپنازولا هافبک جالوروسی دچار آسیب‌دیدگی شد و فونسکا سومین تعویض خود را هم به شکل اجباری دقیقه 37 انجام داد و برونو پرز را جایگزین کرد.

 

1596480

 

این سه تعویض اجباری باعث شد تا رمی‌ها پیش از پایان نیمه اول عملاً تعویض‌های خود را انجام داده باشند و فونسکا فرصتی برای تعویض در نیمه دوم نداشته باشد؛ آن‌هم در شرایطی که نیمه نخست دوئل منچستریونایتد و رم با کامبکی شاگردان فونسکا، با نتیجه دو بر یک به سود رم خاتمه پیدا کرد. اما در نیمه دوم نمایش درخشان شاگردان سولسشر و البته خستگی مفرط بازیکنان رم باعث شد تا نتیجه بازی دست‌خوش تغییر شود و کامبک بزرگ منچستری‌ها در پایتخت رقم بخورد.

دیدگاه‌ها