کد خبر : 1752539 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:34 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

ناباوری سرمربی توپچی‎ها؛

اخراج سبایوس و واکنش آرتتا سوژه توئیتر شد(عکس)

آرسنال شب گذشته برابر ویارئال 2-1 شکست خورد تا برای دیدار برگشت در هفته آینده کارهای زیادی پیش رو داشته باشد.

اخراج سبایوس و واکنش آرتتا سوژه توئیتر شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در همان دقایق نخست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دروازه خود را باز شده دیدند؛ در دقیقه پنج بازی روی یک حرکت خوب از سمت راست بود که چوکووئزه پا به توپ وارد محوطه جریمه آرسنال شد اما در حالی که بین دو مدافع حریف گرفتار شده بود، مانو تریگروس از راه رسید و با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.

توپچی ها در ادامه بازی هم نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و طولی نکشید که در دقیقه 29 گل دورم را نیز دریافت کردند؛  روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه آرسنال بود که توپ با ضربه سر جرارد مورنو به تیر دوم رفت و رائول آلبیول از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

اوضاع وقتی از بد هم بدتر شد که در نیمه دوم بازی دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال که پیش از این یک کارت زرد هم دریافت کرده بود، پس از لگد کردن پای بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد تا توپچی ها که دو گل از میزبان عقب بودند، از دقیقه 57 بازی 10 نفره بشوند.

 

1596502

 

بسیاری معتقدند که آرتتا باید سبایوس را زودتر از زمین بازی بیرون می کشید، شاید حتی خود آرتتا هم افسوس بخورد که چرا زودتر تصمیم به تعویض ستاره اسپانیایی نگرفته است، حداقل از واکنش او پس از اخراج سبایوس که اینطور بر می آید...

پس از اخراج سبایوس، آرسنال توانست در دقیقه 73 یکی از گل های خورده را جبران کند؛ ساکا که پا به توپ وارد محوطه جریمه ویارئال شده بود، با خطای تریگروس سرنگون شد و داور به همین دلیل نقطه پنالتی را نشان داد. در حالی که رویی به سمت راست شیرجه زد، پپه توپ را به وسط دروازه کوبید تا اختلاف به حداقل کاهش پیدا کند.

در دقیقه 80 بازی نیز اتین کاپو به دلیل خطا روی ساکا، با کارت زرد دوم جریمه شد و به این ترتیب ویارئال هم 10 نفره تا پایان مسابقه بازی کرد.

 

اخراج سبایوس و واکنش آرتتا که اوج استیصال و ناراحتی این سرمربی را نشان می داد در شبکه های اجتماعی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

1596496

 

"دنی سبایوس به دلیل دومین خطای مستحق کارت زرد از زمین بازی اخراج شد. اوضاع برای آرسنال در لا سرامیکا از بد به بدتر تبدیل شد."

 

1596497

 

"میکل آرتتا باورش نمی شود که دنی سبایوس اخراج شده است"

 

1596499

 

"من نمی خواهم دیگر هرگز ببینم که سبایوس برای آرسنال بازی می کند. باورم نمی شود با وجود دریافت یک کارت زرد رد بین دو نیمه تعویض نشد. حماقت از طرف او و آرتتا بود که او را تعویض نکرد."

 

1596498

 

"100 درصد تقصیر آرتتا بود که اجازه داد پس از 45 دقیقه سبایوس در زمین بماند. باید تعویض می کرد. در زمینه مدیرت بازی به شدت منفعلانه عمل کرد."

 

1596495

 

"همه به جز آرتتا می توانستند ببینند که سبایوس باید تعویض شود. شرم آور است."

 

دیدگاه‌ها