کد خبر : 1752542 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:42 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

با انتقاد شدید از سطح داوری مسابقات

حمدالله: هر بازیکنی جای من بود، نابود می شد

عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی النصر معتقد است که سطح داوری در لیگ قهرمانان آسیا بسیار پایین بوده است.

حمدالله: هر بازیکنی جای من بود، نابود می شد

به گزارش "ورزش سه"، النصر در دیداری جنجالی و به لطف درخشش عبدالرزاق حمدالله دو بر یک السد را شکست داد و به عنوان تیم نخست، راهی مرحله بعد شد.  عبدالرزاق حمدالله در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه گفت: این یک مسابقه بسیار دشوار بود. فشار بر ما برای پیروزی و صعود بسیار زیاد بود، به خصوص که ما در مقابل تیم بزرگی بازی می کردیم که نه تنها کاندیدای صعود به دور بعدی تلقی می شد بلکه السد یکی از مدعیان برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.


حمدالله که به عنوان بهترین بازیکن دیدار النصر و السد انتخاب شد، گفت: من به هم تیمی هایم افتخار می کنم. در این مسابقه فقط به پیروزی نیاز داشتیم و ما در دستیابی به آن موفق شدیم و این مهمترین چیز است. من خوش بین هستم که النصر در آینده بهتر و بهتر خواهد بود.


حمدالله در مورد حواشی که چند وقت اخیر داشته است، گفت: من شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. هر بازیکن دیگری در هر جای دنیا اگر در معرض شرایطی قرار بگیرد که من از آن عبور کردم، نمی تواند 10 درصد از آنچه که من ارائه می دهم را از خودش نشان دهد.


مهاجم مراکشی النصر گفت: بیش از 4 مورد آسیب دیدگی عضلانی داشتم و همه آنها برای بازگشت، در موقعیت طبیعی شما نیاز به زمان دارند و ما به دلیل فشار مسابقات وقتی برای ریکاوری و طی کردن روند طبیعی درمان نداشتیم.


او صحبت هایش را در مورد خودش اینگونه ادامه داد: حمدالله یک گلزن است. او زبان گلزنی و راه رسیدن به گل را به خوبی می داند. من در آینده گل های بیشتری می زنم. من به این مسئله فکر نمی کنم که به کی گل می زنم، من می خواهم در پیراهن النصر مقابل هر حریفی گل بزنم.


حمدالله در پایان گفت: از آنجا که سوال در مورد کارتهایی که گرفته ایم زیاد است، باید بگویم که واقعیت این است در لیگ قهرمانان آسیا، از نظر داوری در سطح ضعیفی قرار داریم. بازیکن حریف به ما ضربه می زند و ما کارت را می گیریم. با احترام به همه داوران، اما سطح آنها ضعیف است و بیشتر مسابقات از حد و اندازه آنها بزرگتر هستند.

دیدگاه‌ها