کد خبر : 1752549 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:56 | 14.2K بازدید | 5 دیدگاه

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)

محمد محبی در دقیقه 115 دیدار برابر خوشه طلایی به خوبی از پاس دقیق شهببازاده نهایت استفاده را برد و گل برتری تیمش را ثبت کرد.

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگر مقاومت شاگردان وحید بیاتلو که نمایش جانانه ای در طول مسابقه ارائه کرده بودند، چند دقیقه بیشتر ادامه داشت، معلوم نبود که در ضربات پنالتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و شاید سپاهانی ها حذف شده بزرگ مرحله یک هشتم نهایی لقب می گرفتند.

 

1596527


با این حال بازیکنان سپاهان که می دانستند اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، شرایط برای آنها سخت خواهد شد، تا دقایق پایانی بازی دست از تلاش برنداشتند و سرانجام روی پاس دقیق و استثنایی سجاد شهباززاده که در عمق برای محمد محبی فرستاده شد و چند مدافع خوشه طلایی را جا گذاشت، موفق شدند با حرکت تکنیکی این بازیکن و با یک پا دو پایی که به خزائی فرد دروازه بان خوشه طلایی زد، بدون اینکه ضربه دیگری به توپ بزند، دروازه نماینده شهر ساوه را باز کند.

 

1596525

 

1596526


پس از این گل شاگردان وحید بیاتلو که امیدشان را برای پیروزی در مسابقه از دست داده بودند، روی حرکت خوب یاسین سلمانی و ضربه سجاد شهباززاده گل دوم را هم در دقیقه 119 وارد دروازه خوشه کردند تا این دیدار که می رفت به ضربات پنالتی کشیده شود، با پیروزی 2 بر صفر شاگردان محرم نویدکیا خاتمه پیدا کند.

 


عکس‌ها از روابط عمومی باشگاه سپاهان

دیدگاه‌ها