کد خبر : 1752581 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 14:12 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

در مجموع از بازیکنانم راضی هستم اما ...

بیاتلو: مقابل صدرنشین لیگ بازی برابری ارائه کردیم

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه می گوید تیمش نمایش خوبی برابر سپاهان داشته و اگر ذهنیت پیروزی برابر صدرنشین لیگ برتر وجود داشت، شاید برنده بازی لقب می گرفتند.

بیاتلو: مقابل صدرنشین لیگ بازی برابری ارائه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیداری نفس گیر و سخت که به وقت اضافی نیز کشیده شد، موفق شد با گل های محمد محبی و سجاد شهباززاده در دقایق ۱۱۰ و ۱۱۵ این دیدار به برتری برسد و راهی مرحله بعد مسابقات جام حذفی شود. وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی پس از این مسابقه در گفتگویی که انجام داد، در مورد بازی اینطور صحبت کرد: در بازی مقابل تیم سپاهان که صدرنشین لیگ برتر است نمایش برابری ارائه کردیم و موقعیت چندانی در ۹۰ دقیقه و وقت اضافه اول به حریف ندادیم. فکر می کنم آنچه در این دیدار تفاوت ها را رقم زد اختلاف قوای جسمانی و نیروی عضلانی بازیکنان ۲ تیم بود که سپاهانی ها با توجه به تغذیه حرفه ای و شرایط زندگی شان، در پنج دقیقه آخر نیمه دوم وقت های اضافی نتیجه را به سود خود تمام کردند.


سرمربی خوشه طلایی ساوه در بخش بعدی صحبت هایش با اشاره به اتفاقاتی که پس از گل محبی برای تیمش رخ داد، اضافه کرد: بعد از آنکه در دقیقه 115 روی یک غافلگیری گل خوردیم و از آنجا که در این دیدار حذفی چیزی برای از دست دادن نداشتیم رو به بازی ریسکی و تهاجمی آوردیم که باز هم در یک ضدحمله و در دقیقه 120 گل دوم را دریافت کردیم.

 

در این دیدار موقعیت های گلزنی به خصوص روی یک ضربه ایستگاهی داشتیم اما کمی تجربه و شاید باور نداشتن بازیکنانم  به اینکه می توان تیمی مانند سپاهان را شکست داد، سبب شد تا به هدف خود نرسیم. در مجموع از حیث خلق موقعیت، پرس، تعداد پاس و بازی پرفشار از بازیکنانم بسیار راضی هستم اما کمبود تجربه و افت بدنی عاملی شد که در واپسین دقایق دیدار نتیجه را به حریف واگذار کنیم.


سرمربی خوشه در مورد غایبان تیمش در دیدار برابر سپاهان بیان کرد: در این دیدار به چهار بازیکن اصلی تیم که مقابل گل ریحان البرز فیکس بودند، استراحت دادیم چون چهار روز پیش یک بازی پرفشار را انجام دادند و ما به این نتیجه رسیدیم که در دیدار امشب نمی توانند به ما کمک کنند.


سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در مورد پخش مستقیم این دیدار که از شبکه استانی آفتاب و همچنین شبکه زاینده رود اصفهان انجام شد، گفت: امیدواریم این روند تداوم داشته باشد زیرا خوشه طلایی تیم پرهواداری است و حق مردم ساوه است که بازی های تیم خود را از تلویزیون به صورت زنده تماشا کنند.

دیدگاه‌ها