کد خبر : 1752737 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:27 | 82.8K بازدید | 3 دیدگاه

مرد سال جهان در لیست خرید رئال مادرید

نشریه آ.اس خبر از احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ به رئال مادرید داده است.

مرد سال جهان در لیست خرید رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، هدف اصلی رئال مادرید در فصل تابستان جذب یک مهاجم گلزن و جدید خواهد بود. بیش از دو سال از قرارداد لواندوفسکی 32 ساله با بایرن مونیخ باقی مانده و امسال دوباره شایعاتی در مورد احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی به رئال مادرید مطرح شده است. نشریه آ.اس مدعی شد بایرن مونیخ در تابستان امسال می تواند اجازه فروش مهاجم خود به مبلغ 52 میلیون پوند را صادر کند تا اینگونه بخشی از خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا فراهم شود.

 

1596849

 

رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال جذب بازیکنانی مانند ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه خواهد بود، اما خود فلورنتینو پرز نیز چندی قبل اعتراف کرد با شرایط فعلی مالی و البته منتفی شدن پروژه سوپرلیگ، امکان خرید چنین بازیکن گران قیمتی حداقل در مقطع فعلی ممکن نخواهد بود و شاید رئال مادرید نتواند بازیکنان موردنظر خود را جذب بکند.

 

بدین ترتیب ممکن است رئال مادرید دوباره برای خرید رابرت لواندوفسکی اقدام بکند. پینی زاهاوی، مدیر برنامه این بازیکن به پیشنهادات برای انتقال لواندوفسکی گوش خواهد داد و خود او نیز در گذشته چندین بار به صورت تلویحی در مورد احتمال بازی کردن در پایتخت اسپانیا صحبت کرده است. با جدایی هانسی فلیک، رابرت لواندوفسکی بی میل نیست در اواخر دوران ورزشی خود بازی کردن در تیمی بزرگ خارج از بوندسلیگا را نیز تجربه بکند و ممکن است در هفته های پیش رو شاهد جدی تر شدن شایعات حضور این بازیکن در رئال مادرید باشیم.

دیدگاه‌ها